Nutricia
Nem számít, hogy milyen nagy vagy kicsi vállalata, a vásárlói elégedettség kell, hogy az első helyen álljon. Ahhoz, hogy kitűnő minőséget tudjon biztosítani, a megfelelő eszközre van szüksége. A széleskörű termékek és a briliáns teljesítmény/ár érték miatt, a LiveAgent lehet a megoldás, amelyet keres. A segédpult megoldással feljebb juthat és egy másik ligába kerülhet olyan területeken, mint például a vásárlói elégedettségi ráta, támogató ügynökei hatékonysága és még az operációs költségeken is spórolhat.
Nem szükséges ügynökök tucatait alkalmaznia ahhoz, hogy a legjobb legyen abban, amit csinál. A megfelelő megoldás beépítésével megváltozhat minden, de ne fogadja meg a szavunkat. Megmutatjuk, hogyan tudja a LiveAgent megváltoztatni a vállalatát egy élő példa alapján. Olvasson tovább és meg fogja tudni, hogy a Nutricia nevű vállalat hogyan mutatja meg másoknak, mit is jelent igazán a támogatás.
A Nutricia-ról
A kommunikáció a támogatói vonalon a táplálkozási terapeuta, laktációs tanácsadók, nővérek és más szakértők által vannak kezelve a gyermekgondozási részlegről. Büszkék vagyunk arra a tényre, hogy bíznak a LiveAgent segédpult választásukban. Jelenleg a Nutricia arra használja a LiveAgent-et, hogy kifinomult és művelt támogatást biztosítson 2 országban a Nutriklub és a Klub maminek weboldalukon.
Az idők változnak
A Nutricia 2014 tavasza óta használja a LiveAgent-et. Azelőtt csak a belsős email megoldásra támaszkodtak és az egyik ingyenes élő chat szoftver kínálatra. A vállalat hamar realizálta, hogy ez nem az egyetlen út a továbblépésre és a feljebb lépésre.
“A szoftver, amit a LiveAgent előtt használtunk, nem volt már alkalmas számunkra. Szükségünk volt olyan funkciókra, mint például a chat hozzárendelés, automatikus átirányítás és a komplex analízis. Az ingyenes megoldásunk nem állt készen arra, hogy kiterjessze munkánkat és a kérelmek mennyiségét, amit kaptunk.” mondta Lukas Mitas a Nutricia-tól. Egy olyan eszközt kerestünk, amelynek reális ára/teljesítménye van és ki tudja terjeszteni az opciónkat, ami által kezelni tudjuk a munkatöltöttséget,” adta hozzá Lukas Mitas.
“A LiveAgent választása segítette a vállalatot előre haladni a hatékonyság és a vásárlói elégedettség területeken.”
Ami még fontos – az online támogatási segítség használata költség spórolás érdekében, mert azok hatékonyan csökkentették a munka mennyiségét a hívásközpontban, ami jóval drágább az online támogatási megoldásokhoz hasonlítva.
A Nutricia jelenleg 2 országban használja a LiveAgent-et. “Csak” 5 magas szintű szakértőt alkalmaznak a táplálkozási területről az élő támogatásuk számára.
A hatékonyság emelése nem feltétlen azt jelenti,, hogy a szolgáltatás minősége romlik. A Nutricia vásárlói elégedettsége kétségtelenül növekedett. Tartsa észben, hogy a támogatói szolgáltatásuk nagyon specifikus – gyermekeink egészsége forog kockán, így abszolút nincs helye a kompromisszumoknak.
Tanulói görbe? Milyen tanulói görbe?
A komplex funkciók ellenére is, a LiveAgent-et nagyon könnyű használni.
“A LiveAgent-hez hozzászokni gyerekjáték volt.”
Az ügynökeink nagyon gyorsan megtanulták, hogyan használják a szoftvert. Megtanítani más embereket, akiknek van hozzáférése a LiveAgent-hez, abszolút zökkenőmentes,” mondta Lukas Mitas. Adminisztrátorként dolgozva ki kell emelnem a kiváló és átfogó analízis funkciókat, amelyeket a LiveAgent kínál,” adta hozzá.