Finančná Správa
2013 augusztusában a Szlovák Köztársaság Pénzügyi Igazgatósága elkezdte a LiveAgent-et használni, hogy élő és offline támogatást nyújtson több mint 2 millió adófizető számára. Jelenleg 60 főállású ügyfélszolgálati képviselőt alkalmaznak, akik ezres nagyságrendben kezelnek megkereséseket havonta.
Egy ekkora állami szervezet tökéletes példa arra, hogy a LiveAgent bármilyen méretű kereskedelmi, nem kereskedelmi vagy állami szervezetet képes kiszolgálni. A méret nem számít – akár egyszemélyes céget vagy multinacionális vállalatot vezet, a LiveAgent alkalmazkodik igényeihez.
LiveAgent + Facebook
A szlovák pénzügyi igazgatóság az e-mail-t és az élő csevegést használja leginkább, de Facebook-oldaluk is csatlakoztatva van, így közvetlenül a LiveAgent-en belül tudnak válaszolni a Facebook-oldalra érkező bejegyzésekre, hozzászólásokra és üzenetekre. Ez biztosítja a szükséges kényelmet, és azt is, hogy az ügyfélszolgálati képviselőknek ne terelődjön el a figyelmük.
“A LiveAgent-re váltás egy hatalmas előrelépés volt.”
A kommunikáció most még személyesebb
“A LiveAgent-re való váltás egyszerűbb, gyorsabb és áttekinthetőbb kommunikációt biztosít. Az egyik kulcsfontosságú funkció az elemzések és jelentések, amelynek segítségével követhetjük céljainkat. Az ügyfeleinkkel való kommunikáció most még személyesebb, mert a LiveAgent-tel az ügyfelek ugyanazon a szálon követhetik a válaszainkat, ami rendkívül kényelmes – nem kell újra és újra elmondaniuk a szituációt, mivel már ismerünk minden előzményt.”
Mit mondanak az ügyfelek
Az ügyfelek gyorsan hozzászoktak a problémáik megoldására szolgáló új funkciókhoz és lehetőségekhez, és valós időben kapnak választ is. Az ügyfélmegkeresések száma megnőtt a jobb elérhetőség miatt. A LiveAgent ügyfélszolgálati oldala segítségével ugyanúgy kommunikálhatnak, mint egy hagyományos levelezőprogrammal.
“Megdupláztuk az ügyfélmegkeresések számát, ugyanakkor csökkentettük a munkaidőt.”