Refresher
Életstílus. Divat. Technológia. Zene. Minden ami trendi és amit szeretnek a millenniumosok megtalálható Szlovákia egyik leglátogatottabb weboldalán. Ezen felül ez a projekt olyan sikere eddig, hogy a minap kiterjeszkedett Csehországra is. Nagy utat kellene bejárnia, hogy olyat találjon, aki nem hallott a Refresher-ről – egy anyahajó weboldalról -, ahol megtudhatja mi a “helyzet”. Miért lenne nekik szükségük egy segédpult szoftverre, kérdezhetné?
Képzeljen el egy szituációt, ahol az összes alkalmazottat kezelnie kellene, akik Kanye West albumától kezdve a 10 legérdekesebb tény Pablo Escobaron keresztül a 2016 legjobb sneaker kiadásáig mindent fedeznek. Adjon hozzá pár marketing biznisz és dizájn dolgot a tetejére és már láthatja is, hogy az email kliense kezelhetetlen zűrzavarrá fog válni. Ez az a pillanat, amikor a LiveAgent, minden funkciójával belép, hogy megmentse a napot.
A Refresher úgy döntött, hogy mindent belead a LiveAgent-be 2015 elején. Egy megoldást kerestek, amely segít áramvonalasítani minden kommunikációt hatékonysággal. Azon emberek tucatjaival összehasonlítva, akik egyetlen megosztott postaládában működnek, a LiveAgent bebizonyította, hogy isten küldte azt. A Refresher csapata képes volt csökkenteni a támogatói alkalmazottak számát 14-ről csupán 5 ügynökre.
Ez az eredmény még csodálatra méltóbb, ha a nagyobb képet látja. Az egész Refresher támogatói csapat most képes válaszolni & megoldani több, mint 1700 jegyet havonta.
A jobb szerkesztői csapattal való kommunikáció mellett a LiveAgent-et használják hirdetőkkel való kommunikációra is. A marketing részlegük már képes praktikusan és azonnal válaszolni a jegyekre és birtokolják a teljes kommunikációs történetet a vásárlókkal, ami csak egy kattintásra van. Ennek az eredménye lett a a masszív jövedelem növekedés.
“Amit szeretünk a LiveAgent-ben az a jegyekre való válasz rugalmassága és a jobb kommunikáció csapatunkon belül.”
Mi változott a LiveAgent bevetése után?
Az automatizációs szabályok, amik a háttérben futnak, segítettek a Refresher csapatának átszállítani a jegyeket a megfelelő személy kezébe azonnal bármilyen szóváltás nélkül. A manuálisan való jegy hozzárendelés a csapattagokhoz is nagyon hasznos számukra. A LiveAgent segít a Refresher-nek kiszűrni a ténylegesen fontos biznisz kommunikációt a közösségi üzenetekből. Ezt megintcsak egy erős automatizációs algoritmus érte el, amely a háttérben fut. Az egyenes vonal megtartása a közösség által Facebook-on & Twitteren vagy emailen létrehozott zúgás és a legfontosabb jövedelmi folyamok, pl. a hirdetők között volt a kulcs a biztos növekedés eléréséhez.
Szóval mi a legfőbb előnye a LiveAgent-nek vállalata számára? “Ismételnem kellene magam, de nem tudom eléggé kifejezni, hogy mennyivel gyorsabb, rugalmasabb és takarosabb lett a kommunikációnk.” Gabor Boros. “Amikor megkérdeztem az ügynökeim, hogy milyen a LiveAgent-tel dolgozni, válaszuk rövid volt: Király!”