A LiveAgent SIP alapú VoIP telefonos támogatást kínál a virtuális call center megoldás részeként.
Kezdjen kifogástalan telefonos támogatást nyújtani még ma – tartózkodási helyétől függetlenül. Nyújtson támogatást otthonában, irodájában vagy akár útközben is páratlan alkalmazásunkkal!
A softphone szoftver egy olyan eszköz, amely megkönnyíti az interneten keresztüli telefonhívásokat ahelyett, hogy hagyományos távjeleket használna.
Mivel a rendszer egy szoftver, számítógépekkel vagy mobiltelefonokkal használható külön hardver vagy vezetékes telefon helyett.
A LiveAgent több, mint 35 nemzetközi VoIP-partnerrel van integrálva. Szerezzen be egy SIP trönköt alacsony havi díj ellenében és búcsúzzon el az extra percdíjak fizetésétől.
A magyar softphone szoftver használatával bárhonnan dolgozhat. Otthonából, irodájából vagy akár útközben is válaszolhat a hívásokra!
A softphone technológia olyan előnyöket nyújt, mint a hívásnaplózás, a hívásrögzítés, a hívásátvitel, a kristálytiszta hangok, az IVR-fák és a visszahívási lehetőségek, hogy a támogatás zökkenőmentes és emlékezetes legyen.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a piacon található legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.
A LiveAgent véletlenszerű vagy elsőbbségi hozzárendeléssel továbbítja a bejövő hívásokat a megfelelő osztályokhoz és ügynökökhöz.
A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz irányítják, akik jelenleg online vannak és elérhetőek hívások fogadására.
A LiveAgent lehetőséget kínál egy egyedi IVR-menü létrehozására, amely visszahívási lehetőséget is tartalmaz.
Rögzítheti saját IVR-üzeneteit közvetlenül a LiveAgent-en belül, vagy feltölthet általános, előre elkészített IVR-üdvözleteket és menüüzeneteket.
A LiveAgent támogatja az összes ügynök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegéseket!). Minden hívás böngészőalapú és az applikációban történik. Nincs szükség semmilyen külső szoftver vagy külső alkalmazás letöltésére.
Beszélnie kell egy ügyféllel négyszemközt, de túl messze vannak egymástól? Indítson videohívást! A LiveAgent lehetővé teszi az összes böngésző által kezdeményezett hívás átirányítását videohívásokba.
Figyelje a bejövő és a kimenő hívások számát, nézze meg, melyik ügynök fogadja a legtöbb hívást, mennyi időbe telnek az egyes hívások és még sok más mutatót, amelyek segítenek megérteni, hogyan teljesít és hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot.
A LiveAgent softphone szoftver korlátlan számú hívásfelvételt képes tárolni. Minden bejövő és kimenő hívást rögzít és tárol a LiveAgent.
Ha valaha is hozzá kell férnie a felvételekhez minőségbiztosítás, ügynökképzés, jegyátadás vagy jogi célból, akkor ezt egyetlen kattintással megteheti.
A LiveAgent több szoftveres klienssel integrálódik, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy VoIP-hívásokat kezdeményezzenek.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
A LiveAgent felhőalapú, könnyen beállítható és használható. Percek alatt elkezdheti használni robusztus telefonos szoftverünket, az informatikai munkatársak bevonása nélkül.
A magyar softphone szoftver csak egy része egy összetettebb megoldásnak, amely lehetővé teszi a jegyek, e-mailek, chat-ek, hívások, és közösségi média üzenetek kezelését.
A LiveAgent 2004 óta segíti a vállalkozásokat a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításában. Csatlakozzon a LiveAgent magyar családjához és derítse ki, miért mi vagyunk a #1 besorolású help desk szoftver kis- és középvállalkozások számára.
Vevői sikerszoftverünket világszerte használják teljes vagy részleges többnyelvű támogatással. Több, mint 40 alkalmazásnyelvet kínálunk és lehetővé teszi az alkalmazás minden speciális betűjének vagy betűs ékezetének teljes testreszabását.
Többé nem kell! A LiveAgent egy egyedülálló szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak azért, mert call centert használ. Hasonlítsa össze a magyar, többcsatornás megoldásunkat a többi szolgáltatóval.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Váltsa valóra a vevői elkötelezettség szoftverrel.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét a többcsatornás vevői elkötelezettség szoftverrel. Ismerje meg a magyar LiveAgent előnyeit.
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2023-ben
Fedezze fel a legjobb VoIP softphone alkalmazásokat Mac-hez 2024-ben! Ismerje meg a CounterPath Bria és ZoiPer előnyeit most!
Fedezze fel a LiveAgent bejövő call center szoftverét, amely többcsatornás kommunikációval és intelligens hívásirányítással növeli az ügyfélkapcsolatok hatékonyságát. Tapasztalja meg az IVR technológia, automatikus visszahívás, korlátlan hívásrögzítés és integrált videó chat előnyeit, hogy javítsa ügyfélszolgálati csapatának teljesítményét és ügyfél-elégedettségét. Próbálja ki most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team