SpiceWorks alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb OTRS alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Váltson egy dedikált help desk szoftverre, és javítsa ügyfélszolgálatát. A LiveAgent egy fejlett, mégis egyszerűen használható jegyrendszert kínál Önnek, amely egyetlen helyen egyesíti az összes ügyfélkommunikációt.

Támogatást nyújthat e-mailben, élő csevegésben, telefonon, ügyfélportálon, Viberen vagy a releváns közösségi médián keresztül, és fedezze az ügyfél által használt összes csatornát. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni a LiveAgentről, vagy kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziót!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

SpiceWorks vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
SpiceWorks
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A SpiceWorks jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A SpiceWorks önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A SpiceWorks tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A SpiceWorks nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A SpiceWorks automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A SpiceWorks API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A SpiceWorks nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A SpiceWorks nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A SpiceWorks korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A SpiceWorks korlátlan weboldalakat kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A SpiceWorks korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Egyetlen platform, amely minden csatornát lefed

Válassza ki azokat a jegykezelési szolgáltatásokat, amelyekre szüksége van, és ahol ügyfélszolgálatra van szüksége. E-maileket küldenek Önnek az ügyfelek, vagy inkább előbb hívnak? A LiveAgent képes kezelni az ügyfélkommunikáció minden aspektusát, így Ön a válaszok megadására koncentrálhat.

A többcsatornás kezelési lehetőségek közé tartozik az e-mail jegykezelés, élő chat, telefonos központ a Viberrel, ügyfélportál és a közösségi médiaFacebook, Twitter és Instagram.

Teljes megoldás intelligens munkafolyamatokkal

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Javítsa az ügyfelekkel való interakcióit az élő csevegéssel

Az élő csevegés ideális eszköz az ügyfelek gyors és kiváló kiszolgálására. Élő csevegő widgetünk a leggyorsabb a piacon, ami azt jelenti, hogy nem fogja megvárakoztatni az ügyfelet. Egyszerűen helyezze el a modult a webhelyén, és kezelje a LiveAgentben a beérkező kéréseit.

Az olyan funkciók, mint a valós idejű gépelési nézet, vagy a proaktív csevegési meghívók mindvégig támogatják Önt. Próbálja ki most ingyenesen, és nézze meg, hogyan működik!

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Próbálja ki élő csevegésünket speciális funkciókkal

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

A funkciók széles skálája, amely támogatja a műveleteit

Minden kommunikációs csatornát fejlett funkciók támogatnak, amelyek zökkenőmentessé és hatékonyabbá teszik a munkafolyamatokat. Használjon szűrést, címkéket vagy jegyzeteket a jegyrendszer rendszerezettségének fenntartásához. Használja ki a gamifikációs funkciók, a hálózatfigyelés előnyeit, vagy csatlakoztassa az ügyfélszolgálatot más, naponta használt alkalmazásokhoz.

A LiveAgentnél Ön döntheti el, hogy hogyan szeretné használni, és lehetővé teszi a munkafolyamatok végtelen testreszabását, amikor arra szüksége van. A szolgáltatások teljes listáját itt találja.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Kiváló ügyfélszolgálat nyújtása a prioritásunk

Megértjük, hogy a legjobb támogatás érdekében szükség esetén a legjobb támogatást kell kapnia. A LiveAgent mindig rendelkezésére áll, amikor csak szüksége van ránk. 24/7 ügyfélszolgálatunk bármikor biztosítja a kiváló szolgáltatást. Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben, élő csevegésben, vagy hívjon minket, amikor segítségre van szüksége, vagy ha valami újat szeretne megtudni.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Próbálja ki még ma ingyenesen a LiveAgentet!

Vessen egy pillantást megfizethető díjcsomagjainkra és válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt. Ha szeretné látni a LiveAgent működését, akkor nézze meg a körbevezető videónkat, vagy próbáljon ki minket és kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat! Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötelezettségek.

Hasonlítsa össze a LiveAgentet más versenytársakkal

Kapcsolódó cikkek ehhezSpiceWorks alternatíva
Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Ismerje meg a Genesys alternatívát, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.

A megfelelő Genesys alternatívát keresi?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Genesys alternatíva! Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, gyors élő chatet, megbízható jegyrendszert és integrációkat Facebookkal, Twitterrel, Instagrammal és Viberrel. Próbálja ki ingyen 14 napig, bankkártya nélkül!

Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

Collab alternatívára van szüksége?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Collab alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, 14 nap ingyen!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x