Váltson át a SpiceWorks-ről a LiveAgentre, és vigye át a help desk jegyeit egy új ügyfélszolgálati megoldásba. A LiveAgent mindent kínál, amire szüksége van a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához, és több emberhez eljuthat a fontos kommunikációs csatornákon keresztül.
Támogatási csapatunk segíthet az összes adatának ingyenes áttelepítésében a LiveAgentbe. Olvassa tovább, és derítse ki, milyen előnyökkel jár a LiveAgentre való váltás, vagy kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat!
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A SpiceWorks jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A SpiceWorks önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A SpiceWorks tudásbázist kínál.
|
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A SpiceWorks automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A SpiceWorks API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A SpiceWorks korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A SpiceWorks korlátlan weboldalakat kínál.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A SpiceWorks korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A SpiceWorks nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
|
A másik ügyfélszolgálati szoftverre való áttérésnek nem kell bonyolult folyamatnak lennie, amikor a megfelelő emberektől kap támogatást. Ügyfélszolgálati csapatunk biztosítja a zökkenőmentes migrációs élményt. Gondoskodunk arról, hogy mindent áthelyezzünk, beleértve az ügynökprofilokat, a névjegyzékeket, az ügyfélszolgálati jegyeket, címkéket és a visszajelzéseket.
Meggyőződünk róla, hogy összegyűjtsük és áthozzuk az összes szükséges help desk információt
Az összes ügyfél-kommunikáció
Teljes névjegyzék és ügynökadatok
A címkék és a jegyzetek nem maradnak le
Vásárlói visszajelzések és értékelések
Jegyrendszerünk minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát kezel. E-mail, élő chat, hívásközpont, ügyfélportál, Viber, vagy közösségi média – Facebook, Instagram, és Twitter. Kiválaszthatja, hogy mit szeretne használni az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hogy kezelje a dolgokat a maga módján.
A LiveAgent minden eszközét több, mint 125 olyan szolgáltatás támogatja, amelyekkel sima munkafolyamatokat hozhat létre és megkönnyítheti a terhelést. Szűrés, címkézés, intelligens válogatás – mindez megvan. A több, mint 140 integrációnak köszönhetően összekapcsolhatja a használt alkalmazásokat is. Tekintse meg a szolgáltatások és az integrációk teljes listáját.
Úttörő szoftver
A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.
Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.
Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.
Növelje az eladásokat azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.
Kezdje meg még ma ingyenes a 14 napos LiveAgent próbaverzióját, és ismerkedjen meg ügyfélszolgálati megoldásunkkal. Ha készen áll, közölje velünk, és mi biztosan áttelepítjük az összes szükséges adatot, és továbbra is a legjobb támogatást nyújthatja ügyfeleinek.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
Költöztesse adatait ingyenesen a Customerly-ről a LiveAgent-re szakértő segítséggel! Fedezze fel most új lehetőségeit!
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
Váltson CallPage-ről LiveAgent-re most! Biztonságos adatátvitel, ingyenes próbaidőszak, és teljeskörű támogatás. Lépjen velünk kapcsolatba!
Szeretne váltani LiveCall-ról?
Váltson ingyen LiveCallról LiveAgentre! Ügyfélszolgálatunk segít az adatátvitelben. Kezdje el még ma!
Váltana a Crispről a LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Váltson át a Crisp-ről a LiveAgentre, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team