Mi az a-törvény algoritmus?
Az A-törvény egy szabványos tömörítési algoritmus, amelyet a digitális távközlés hangfeldolgozására használnak. Ezt a kompenzáló algoritmust Európában használják az analóg jel dinamikus tartományának optimalizálására, mielőtt digitalizálnák.
Az A-law a két szabványos G.711 változat egyike. Az a-law kodek hasonló az u-law algoritmushoz, amelyet Dél-Amerikában és Japánban használnak digitális kommunikációra és telefonálásra. A fő különbség azonban a kettő között az ezeket alkalmazó országokon kívül az, hogy az u-law valamivel nagyobb dinamikatartománnyal rendelkezik.
Általánosságban elmondható, hogy a dinamikatartomány a torzítás nélküli leghangosabb hang és a háttérzaj aránya. Adott biteknél az a-törvény algoritmussal történő kódolás csökkenti az audiojel dinamikus tartományát, ami növeli a kódolás hatékonyságát és magasabb jel/torzítás arányt biztosít, mint a lineáris kódolás. Az A-törvényű tömörítés azonos zajszintet biztosít, miközben tisztább hangzást tesz lehetővé torzítás nélkül.
Az A-törvényt a telefonálásban és a távközlésben használják mind az újabb digitális, mind a régebbi analóg rendszerekben. Amint egy digitális számítógépes rendszer fogadja a hangot, egy analóg alapú rendszer az analóg jeleket digitálissá alakítja. Az a-törvény algoritmusának megfelelően az analóg jelhez kvantálási szinteket kell beállítani egy egyenlőtlen térben. Ez egy nemlineáris erősítésű erősítő használatával történik.
Ha az audiojel már digitalizált, akkor nem kell tömöríteni. A legtöbb számítógép szimbólum mérete könnyen felismeri a 8 bites digitális adatfájlt.
Az a-törvény algoritmus használatával végzett hangfeldolgozás néhány előnye:
- Megnövelt kódolási hatékonyság – kevesebb energia szükséges az audiojelek dekódolásához
- Dinamikus tartomány biztosítása az alacsony amplitúdójú jelek felbontásának megőrzése mellett
- Jobb jel-torzítás arány, mint amit lineáris kódolással kapunk
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
Ha érdekli, hogyan kezelheti hatékonyan a közösségi média ügyfélszolgálatát, olvassa el a közösségi média ügyfélszolgálati sablonok cikket. Itt megtudhatja, hogyan válaszolhat gyorsan a panaszokra, és hogyan kezelheti a negatív kommenteket.
Ha szeretne többet megtudni az automatizálási szabályokról, látogasson el a szabályok oldalra. Ez segíthet abban, hogy hatékonyabbá tegye az ügyfélszolgálati folyamatokat.
Amennyiben fontos Önnek az adatvédelem, ismerkedjen meg a GDPR kompatibilis help desk szoftver előnyeivel. Ez az útmutató segít abban, hogy megfeleljen az adatvédelmi előírásoknak.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!
Fedezze fel, hogyan egyszerűsíthetik a telefonos tárcsázók a call center működését! Automatizálja kimenő hívásait kézi vagy automatikus tárcsázókkal, és növelje ügynökei termelékenységét akár 300%-kal. Próbálja ki a LiveAgent click-to-call funkcióját ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony ügyfélszolgálatot!