Mi az aldomain?
Az aldomain olyan domain, ami egy nagyobb domain része, aminek a neve gyökér domain. Mivel a LiveAgent egy felhő alapú alkalmazás, minden ügyfél LiveAgent fiókjának meg kell lennie a saját specifikus aldomainjának. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minden fiók a www.ladesk.com gyökér domain aldomainjaként van beállítva.
A végső aldomain így néz ki: youraccount.ladesk.com
Ha nem tetszik a jelenlegi domainja, mindig megkérhet minket, hogy mozgassuk fiókját egy másikra, ami elérhető. Le is parkolhatja LiveAgent fiókját a saját domainján.
Ha érdekel, hogyan javíthatod ügyfélszolgálatodat, ne hagyd ki az automatizált ügyfélszolgálat előnyeiről szóló cikket. Fedezd fel, hogyan teheted hatékonyabbá folyamataidat.
A válaszok kezeléséhez hasznos lehet megérteni, mi az a jegy státusza. Tudj meg többet a kérdések gyakori státuszairól, hogy jobban kezelhesd az ügyfélkérdéseket.
Ha szeretnéd az ügyfélszolgálati élményt még jobbá tenni, próbáld ki a Google Táblázatok integrációt. Fedezd fel, hogyan segíthet ez a mindennapi munkafolyamataidban.
Ne felejts el visszajelzést kérni ügyfeleidtől a visszajelzés kérése e-mail sablonok használatával. Ez segít abban, hogy megértsd, mi az, ami valóban számít nekik, és hogyan javíthatod szolgáltatásaidat.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!