Mi az archiválás?
Rendelkezésre áll egy remek eszköz, amely segít a memória megtisztításában és a help desk szoftver optimalizálásában. Az archiválás révén olyan adatok és információk kerülnek át a ritkán használt tárhelybe, melyeket ritkán használ. Bizonyos idő elteltével archiválni lehet a megoldott vagy lezárt jegyeket és email-eket. Az archiválás automatikusan fut. Ez segít az aktív és az archivált kérések elkülönítésében is. A LiveAgent programban archiválhatja az összes közösségi média kommunikációt Facebook vagy Twitter kommunikációként a jegyekben.
Frequently Asked Questions
Mit jelent az archiválás?
Az archiválás az adatok áthelyezése a tároló másik helyére hosszú távú tárolás céljából. A LiveAgent-ben archiválni lehet a megoldott vagy lezárt jegyeket és e-maileket egy meghatározott idő után.
Mit lehet archiválni?
A LiveAgent programban archiválhatja a megoldott vagy lezárt jegyeket és az e-maileket meghatározott idő után. Ezen felül a közösségi médiában (pl. A Facebookon és a Twitteren) archiválhatja az összes kommunikációt jelentések útján.
A LiveAgent lehetőséget nyújt az archiválásra?
A LiveAgent rendelkezik archiválási opcióval. Ennek köszönhetően, a memória megtisztításra kerülhet és a technikai támogató szoftver optimalizálva van. Az archiválás a LiveAgent szolgáltatásban automatikus. Lehetősége van az aktív és az archivált kérelmek szétválasztására is.
Ha már megtudtad, mi az az archiválás, érdemes elolvasnod, hogy mi is az a webes helpdesk. Ez segít megérteni, hogyan támogathatod ügyfeleidet online eszközökkel. Ha Dropbox szolgáltatásokat használsz, nézd meg a Dropbox Help Desk Kapcsolatok oldalát, ahol megtalálhatod az összes fontos ügyfélszolgálati elérhetőséget. Érdekel, hogyan védheted adataidat az interneten? Tudj meg többet a HTTPS titkosításról, ami biztonságos kapcsolatot biztosít. Ha szeretnéd fejleszteni ügyfélkapcsolataidat, az ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftver lehet a megoldás, mely segíthet növelni az interakciók hatékonyságát.
Visszahívás az ügyfélszolgálattól
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélszolgálati élményét az automatikus visszahívás funkcióval a LiveAgent segítségével. Csökkentse a várakozási időt, növelje az ügyfelek elégedettségét és a képviselők produktivitását. Lépjen be a jövőbe a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel!