Mi az az automatikus tárcsázó?
Az automatikus tárcsázó egy olyan szoftver, amely automatikusan tárcsázza a számokat a híváslistákról, és így megkíméli a kimenő hívóközpont ügynökeit attól, hogy ezeket a számokat manuálisan kelljen tárcsázniuk. Az automatikus tárcsázási rendszereket számos vállalkozás használhatja különböző iparágakban, ideértve az e-kereskedelem, a vendéglátás, az egészségügy, az oktatási intézmények, a biztosítási és pénzügyi szolgáltatók, az ingatlanügyletek, az adósságbehajtás, a politikai szervezetek (ha politikai kampányokat folytatnak) és egyebeket. Az automatikus tárcsázórendszer használatával a vállalkozások több száz vagy akár több ezer ügyfelet, potenciális ügyfelet vagy leadet érhetnek el és követhetnek nyomon rövid időn belül.
A telefonközpont ügynökei évtizedek óta használnak tárcsázókat a kimenő kampányokhoz. A kézi tárcsázókkal az ügynökök tárcsáznak egy számot a billentyűzettel vagy a CRM (Customer Relationship Management) előre betöltött névjegyzékéből, majd megvárják, amíg a hívás létrejön. Az automatikus tárcsázókat úgy tervezték, hogy megkönnyítsék a kimenő tárcsázást az ügynökök számára, és növeljék az ügyintézői termelékenységet.
Az automatikus tárcsázós call center megoldások lehetővé teszik a tárcsázási sebesség és az ügyintézői beszélgetési idő növelését az üzenetrögzítők kiszűrésével és az ügynök várakozási idejének csökkentésével. Ez növeli a termelékenységet és a call center hatékonyságát. Ha automata értékesítési gépként használják, az automatikus tárcsázók leegyszerűsíthetik a potenciális ügyfelek generálását, maximalizálhatják a kapcsolattartást és a hideghívások hatékonyságát, és végső soron javíthatják az értékesítési csapat teljesítményét.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Mi az az automatikus hívás?
Ellentétben a kézi hívással (kézi tárcsázás), amikor a telefonközpont ügynökei úgy kezdeményeznek kimenő hívásokat, hogy egyenként manuálisan tárcsázzák az egyes számokat a névjegyzékből, az automatikus hívó (automatikus tárcsázás) rendszerek lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy automatikusan tárcsázzák a számok listáját. Az automatikus hívással az ügynökök több száz vagy több ezer automatizált hívást indíthatnak egyszerre, hogy elérjék a potenciális ügyfeleket vagy meglévő ügyfeleket. Az értékesítési csapatok hatékonyan használhatják az automatikus hívást kimenő marketingkampányok futtatásakor.
Hogyan működik az automatikus tárcsázó?
Az automatikus tárcsázók, ahogy a neve is sugallja, automatikusan tárcsáznak egy sor névjegyet, így nincs szükség kézi tárcsázásra. A szám tárcsázása után az automatikus tárcsázó rendszerek meg tudják határozni, hogy a hívást üzenetrögzítő fogadja-e, tényleges személy veszi-e fel, vagy a vonal foglalt. Miután a hangérzékelő felismerte, hogy ki fogadta a hívást, vagy átirányítja a hívást egy elérhető ügynökhöz, opciómenüt biztosít a fogadó személynek, lejátszik egy előre felvett üzenetet, vagy hangpostát üzenetet hagy.
Hogyan állíthatom be az automatikus tárcsázást?
Az automatikus tárcsázás beállításához számítógépre, telefonvonalra (normál vagy VoIP), hangmodemre és automatikus tárcsázó szoftverre van szükség. Az automatikus tárcsázó szoftver működéséhez fel kell töltenie a névjegyadatbázist, be kell állítania a hívásfolyamatokat és hozzá kell rendelnie ügynököket. Az Ön által használt automatikus tárcsázó típusától függően (prediktív tárcsázó, bekapcsológombos tárcsázó, előnézeti tárcsázó, progresszív tárcsázó) a rendszer konfigurálható, hogyan reagáljon különféle forgatókönyvek esetén (például foglalt jelzés esetén, ha ember válaszol vagy üzenetrögzítő veszi fel stb.).
Az automatikus tárcsázó a LiveAgent része?
Bármely felhőalapú call center megoldás kimenő hívási lehetőségeket biztosít, nem mindegyik tartalmaz automatikus tárcsázási funkciót. A LiveAgent kapcsolatközponti megoldása jelenleg támogatja a click-to-call tárcsázást, amely az egyik legnépszerűbb technológia a mai telefonos hívásközpontokban az automatikus tárcsázás mellett. Lehetővé teszi az értékesítési ügynökök számára, hogy webhelyeik böngészése közben néhány kattintással kimenő hívásokat kezdeményezzenek az ügyfelekhez vagy a potenciális ügyfelekhez.
Ha már megértette az automatikus tárcsázó működését, érdemes felfedezni, mi az a progresszív tárcsázó, és hogyan segíthet növelni az ügynökök hatékonyságát. Továbbá, a VoIP tárcsázó is egy hasznos eszköz lehet, amely különböző előnyöket kínál az ügyfélszolgálati folyamatokban. Az ügyfélszolgálat automatizálása szintén fontos lehet, így érdemes megismerni az automatizált ügyfélszolgálat előnyeit és módszereit. Végül, ne hagyja ki a mobil ügyfélszolgálati alkalmazások felfedezését sem, amelyek Android és iOS platformon is elérhetők, és segíthetnek a hatékony ügyfélszolgálat biztosításában útközben is.
Fedezze fel, hogyan egyszerűsíthetik a telefonos tárcsázók a call center működését! Automatizálja kimenő hívásait kézi vagy automatikus tárcsázókkal, és növelje ügynökei termelékenységét akár 300%-kal. Próbálja ki a LiveAgent click-to-call funkcióját ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony ügyfélszolgálatot!