Mi az az azonnali csevegés?
Az azonnali csevegés más néven IM, egy üzenetküldő rendszer, ami azonnali üzeneteket küld az interneten. Általában IM egy rövid üzenet, két vagy több ember között.
Hogy működik egy azonnali csevegés?
Ahhoz, hogy kapjon vagy küldjön Im üzenetet a felhasználónak le kell töltenie egy bizonyos szoftvert vagy böngésző alapú csevegőeszközt kell használnia. A felhasználók látják, hogy ki van online módban és üzengethetnek velük, számítógépen, telefonon, iPaden vagy játékkonzolon keresztül.
Mit küldhet IM-en keresztül?
A mai modern azonnali csevegő szoftverek engedélyezik a rákattintható linkek, GIF-ek, fotók, mellékletek, dokumentumok, videók és hangfelvételek küldését. A továbbfejlesztett szoftverekkel lehet videóhívást vagy telefonhívást is indítani, meg lehet osztani a képernyőképet egymással.
Hogyan hozzunk létre azonnali csevegést a weboldalon?
Ha használni szeretné az azonnali csevegés lehetőségét a weboldalán, elég ha elhelyezi a csevegés gomb widgetjét a weboldalon. Kódolás nem szükséges, egyszerűen ki kell másolnia és beillesztenie a gomb kódját a weboldalára. Ha megnézné, hogyan kell ezt csinálnia lépésről-lépésre kattintson ide! Útmutató
Hogyan használja az azonnali csevegést az ügyfélszolgálatában?
Ha szeretné használni az azonnali csevegés lehetőségét az ügyfélszolgálatában, használjon élő csevegés szoftvert! Az élő csevegés szoftver ugyanúgy működik, mint az azonnali csevegés-általa élőben, azonnal tud csevegni az ügyfelekkel. Az az egyetlen különbség, hogy ahhoz, hogy az ügyfélszolgálatosokkal beszéljenek nem kell letölteni semmilyen szoftvert. Ehhez csak a widgitek közül az élő csevegés gombra kell kattintani a weboldalon.
Kedvelik az ügyfelek az élő csevegést?
Az ügyfelek kifejezetten kedvelik az élő csevegést. A felhasználók 79 %-a szereti az élő csevegést az ügyfélszolgálattal, mert azonnali választ kapnak kéréseikre.
Megéri befektetni egy élő beszélgetés szoftverre csak az azonnali üzenet lehetősége miatt?
A legtöbb élő csevegés szoftver egy nagyobb szoftver megoldás része-mint pl. az ügyfélszolgálati szoftveré. Az élő csevegés, IM funkciók mellett az ügyfélszolgálati szoftver továbbfejlesztett funkciókat is tartalmaz, mint a jegykezelő szoftver, tudásbázis szoftver, vagy a call center szoftver. Ezért mindenképpen jobban megéri befektetni egy élő csevegés szoftverre, mert ezzel sokkal több funkciót kap, és magasabb színvonalú ügyfélszolgálatot nyújthat ügyfeleinek. Ha még többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálati szoftverről és az előnyeiről kattintson a linkre!
Ha többet szeretnél megtudni arról, hogy mi is pontosan az azonnali csevegés, érdemes elolvasnod részletes magyarázatunkat. Megtudhatod, hogyan működik, és milyen előnyökkel járhat számodra.
Ha érdekel, hogy mit lehet küldeni IM-en keresztül, akkor nézd meg, milyen üzenetek és fájlok cserélhetők az azonnali csevegés során. Ez segíthet abban, hogy hatékonyabbá tedd a kommunikációt.
Tudni szeretnéd, hogyan lehet azonnali csevegést létrehozni a weboldaladon? Olvasd el útmutatónkat, hogy megismerd a legjobb lépéseket és gyakorlatokat.
Az ügyfélszolgálatodban is használhatod az azonnali csevegést. Fedezd fel, hogyan javíthatja ez a szolgáltatás az ügyfélélményt és növelheti az elégedettséget.
Szeretnéd tudni, hogy vajon az ügyfelek kedvelik-e az élő csevegést? Nézd meg, milyen visszajelzéseket kaptunk, és hogyan befolyásolja ez a kommunikációt.
Végül, ha azon gondolkodsz, hogy megéri-e befektetni egy élő beszélgetés szoftverbe csak az azonnali üzenet lehetősége miatt, olvasd el cikkünket, amely segít dönteni. Itt részletesen megvizsgáljuk a költségek és előnyök arányát.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!