Mi a munkaidő?
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
A munkaidő az az időszak, amely alatt a vállalkozás ügyfélszolgálata általában dolgozik. A cégek munkaidőt hoznak létre, amikor ügyfelek kommunikálhatnak az ügyfélszolgálati képviselőkkel. A válaszidő a munkaidőtől függ. Senki nem várja el, hogy az ügyfélszolgálat akkor válaszoljon, amikor elfoglaltak, alszanak vagy nyaralnak.
A különböző osztályok különböző munkaidőben dolgozhatnak. Ez akkor előnyös, ha a képviselők változó időpontokban vagy különböző időzónákban dolgoznak. Például a vállalat ügyfélszolgálata rendelkezésre állhat 24 órán keresztül. Így az alkalmazottak csak a műszakuk munkaidejében lesznek felelősek a hívásokért.
Mi a szokásos munkaidő?
A szokásos munkaidő reggel 8 és 18 óra között van, általában hétfőtől péntekig. Ez a törvényes ünnepekre nem vonatkozik.
De mindig érdemes figyelembe vennie, hogy a szokásos munkaórák és munkanapok változnak a vállalat helyének függvényében.
Hány munkanapot tesz ki 48 óra?
48 óra 2 munkanapot jelent. A munkanapok általában hétfőtől péntekig tartanak, amikor a vállalkozások többsége működik.
Mi a munkaidő az Egyesült Államokban?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
Hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver, hogy vállalkozása a nap 24 órájában működjön?
Help desk ticket systems help your agents manage all the inquiries from one place. No need for switching interfaces.
Például az összes e-mailt, élő chaten történő megkeresést, telefonhívást és közösségi médiával kapcsolatos kérdést egy univerzális postaládában kaphatja meg. Állítsa be és automatizálja a LiveAgent alkalmazást, és biztosítson kiváló ügyfélszolgálatot!
Ha többet szeretne megtudni a LiveAgent-ről, ismerje meg az Ügyfélszolgálati szoftvert.
De hogyan segíti a softver az Ön munkaidejét?
Az ügyfélszolgálat általában különböző műszakokban dolgozik. Nehéz napi 24 órás szolgáltatást nyújtani a hét 7 napján, kivéve, ha cége megengedheti magának, hogy forrásait több alkalmazott felvételére fordítsa.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
A LiveAgent Munkaidő funkciót is kínál, mely lehetővé teszi a munkaidő beállítását a szoftveren belül. Ennek beállítása segít az ügyfélszolgálatnak felkészülni a műszakra. A funkció emellett automatikus munkaidőt is beállíthat a reális vásárlói elvárások alapján.
Tudjon meg többet a LiveAgent Munkaidő funkciójáról.
Az ügyfélszolgálati szoftver egyéb előnyei:
- customer retention
- customer satisfaction
- spending less on resources
- time-effective
- higher profit
- customer loyalty
- customer community
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What does a term business hours mean?
Business hours are the hours of the day when activities are usually conducted. Standard working hours vary by country. In many countries it is usually a period of time between 9:00 am and 5:00 pm (also called 9-5).
How to set business hours in LiveAgent?
To set working hours in LiveAgent, go to ‘Configuration’, then select the ‘Automation’ tab and then ‘SLA’. In the next step you click ‘Create level’. At this point, you can turn on and set the working hours by selecting ‘Times are defined in subsequent working hours’. then you select a time zone, set working hours for each day of the week and ‘exclude holidays’ in which your company does not work.
What business hours should you set?
The working hours you choose should depend on the type of your business. When setting working hours, think about your target group - at what times they will want to buy your services. But the most important thing is to include and adhere to the opening hours in all the media in which you communicate.
Ha szeretné megtudni, hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver a munkaideje javításában, olvassa el a cikket a munkaidőről. Érdekes lehet az is, hogy miként működnek az üzleti órák és hogyan profitálhat a beállításukból. Ha pedig alternatívát keres a jelenlegi ügyfélszolgálati rendszerére, fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb HelpSpot alternatíva a piacon.
Fedezze fel, hogyan mérhető a beszélgetési idő a hívásközpontok hatékonyságának növelése érdekében. Ismerje meg, hogyan segít az ügynökök teljesítményének értékelésében, és mi a különbség az átlagos beszélgetési idő és az átlagos kezelési idő között. Próbálja ki a LiveAgent-et ingyen, és érjen el magasabb ügyfél-elégedettséget!
Fedezze fel a híváskezelési idő fontosságát a call centerek hatékonyságának növelésében és az ügyfél-elégedettség javításában. Ismerje meg, hogyan segít a LiveAgent csökkenteni az átlagos kezelési időt, optimalizálni a költségeket, és javítani az ügyfélkapcsolatokat. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!