Könnyedén kapcsolatba léphet ügyfeleivel minden csatornán. A LiveAgent, az omnichannel felhő alapú call center szoftver minden, amire szüksége lesz ahhoz, hogy megbízható és személyre szabott szolgáltatást nyújtson ügyfelei számára.
VoIP (Voice over Internet Protocol) telefonközpontunk olyan fejlett funkciókkal van felszerelve, mint az IVR, a visszahívási kérelmek, az ACD, az intelligens hívásirányítás, a hívástovábbítás, a korlátlan hívásrögzítés és a HD videohívások – és ez még csak a kezdet.
00:00 / 02:02
00:00 / 04:39
Tapasztalja meg főbb funkcióinkat egy ingyenes LiveAgent próbaverzióval, és nézze meg, milyen professzionális szolgáltatásokat nyújtani megoldásunkkal. Tekintse meg, milyen egyszerű telefonközpont létrehozása, VoIP-számok hozzáadása vagy IVR konfigurálása hatékony eszközünkkel
Nézd meg, hogy a LiveAgent hogyan javíthatja az ügyfélkapcsolattartást és létrehozhat egy fantasztikus ügynökélményt. Rugalmas megoldásunk gördülékenyen működik, így az ügyfelek boldoggá tételére fókuszálhatsz.
A kapcsolatfelvételi központi ügynökeid mit kapnak:
Kapcsolattartó központunk segítségével létrehozhatja a végső ügyfélelköteleződési platformot, és növelheti az ügyfelek lojalitását. Mutassa meg ügyfeleinek az elképesztő támogatást a help desk megoldásunkkal, és gyorsan oldja meg az időigényes problémákat.
Emelkedjen túl az ügyfelek elvárásain
Könnyedén kezelheti az ügyfélszolgálati központ műveleteit a többfunkciós megoldásunknak köszönhetően. Emelje a legmagasabb szintre a call center termelékenységét, és javítsa az ügyfelekkel folytatott interakciók minőségét a LiveAgent segítségével.
Hatékony funkciók, amelyek segítenek a telefonos kommunikáció javításában, és kivételes ügyfélélményt biztosítanak.
Gyors megoldások
A LiveAgent call center könnyen beállítható és könnyen használható. A jegykezelő rendszerünkkel való teljes integrációnak köszönhetően gyorsabban kezdeményezhet és fogadhat hívásokat. A rövid átlagos elérési idő segíthet a problémák sokkal gyorsabb megoldásában.
20s
Átlagos elérési idő
Integrálja többcsatornás jegykezelő szoftverét a napi rendszerességgel használt alkalmazásokkal. Bővítményeken keresztül több mint 150 integráció áll rendelkezésünkre.
Jobb elérhetőség
A hívások továbbra is az egyik legnépszerűbb módja az ügyfélszolgálatok elérésének, így a hívások az egyik leggyorsabb módja annak, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Szerezze be az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs csatornát, és érjen el több ügyfelet.
Az összes ügyfél 50%-a
telefonál
Előfordulhat, hogy ügyfélkörének fele arra vár, hogy e-mailek küldése helyett felhívja Önt. Már néhány telefonvonal is javíthatja az ügyfelek elégedettségét.
Minőségi szolgáltatás
Oldja meg a problémákat személyes szinten, valódi beszélgetéssel és megértéssel. A hívások segítségével más szinten kezelheti az ügyfeleket, miközben elkerülheti a hosszadalmas e-mailes beszélgetéseket. Használhat videohívásokat is.
70 %
Átlagos megoldási arány
A kutatások azt mutatják, hogy a hívások az egyik legmegbízhatóbb csatorna a problémák megoldására. Frissítse eszközkészletét az időérzékeny problémákhoz vagy a fontos ügyfelekkel folytatott hívásokhoz.
Szerezze be a felhőalapú call center szoftvert, amely a legtöbb értéket hozza Önnek. Hasonlítsa össze a felhasználói funkciókat és árakat havonta az árkalkulátor segítségével.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy 30 napos ingyenes próbaverzióval
Integráljon, automatizáljon, újítson
A LiveAgent call center szoftvere GDPR kompatibilis, HTTPS-titkosított, és sikeresen átment a Google OAuth API ellenőrző auditján.
Felhőalapú voip call center szoftverünk HTTPS protokollt használó biztonságos kapcsolaton fut. A böngésző és a felhőalapú kapcsolattartó központ közötti minden kommunikáció titkosított, beleértve az élő csevegéseket, a telefonos hívásokat és az e-mailes kommunikációt.
A LiveAgent szerverek Tier III+ vagy IV vagy PCI DSS, SSAE-16 vagy ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményeken találhatók. Adatközpontunk létesítményei biztonságos területen helyezkednek el, többszintű biztonsági zónákkal, éjjel-nappali őrzött biztonsággal, CCTV videó megfigyeléssel, többtényezős azonosítással stb.
Hálózatunkat redundáns tűzfalak, kategóriájában legjobb útválasztó technológia, nyilvános hálózatokon keresztüli biztonságos HTTPS-átvitel, valamint hálózati behatolásészlelési és/vagy -megelőzési technológiák (IDS/IPS) védik, amelyek figyelik és/vagy blokkolják a rosszindulatú forgalmat és hálózati támadásokat.
Kész integrációink segíthetnek a közösségi kapcsolatok kialakításában, és személyre szabott ügyfélélményt biztosítanak a fontos közösségi csatornákon. Jegyrendszerünk támogatja a zökkenőmentes integrációt a Facebook, Instagram és Twitter között. Viber integrációnkkal akár szöveges kommunikációt is kezelhet.
Biztosítson kivételes ügyfélélményt élő csevegésünkkel. Ez az egyik leggyorsabb elérhető valós idejű chat widget, és könnyen integrálható webhelyeibe. Építsen ki értelmes ügyfélkapcsolatokat, és alakítsa a weblátogatókat ügyfelekké. Csevegésünk segítségével csökkentheti a kezelési időt, és értékes eszközzé válhat bármely ügynöki munkaterületen.
Gazdagítsa kapcsolattartó központját átfogó tudásbázissal. Könnyen hozhat létre hasznos cikkeket, információs részeket és barkács útmutatókat azoknak az ügyfeleknek, akik inkább önállóan keresnek megoldást. Adjon választ a gyakori kérdésekre a GYIK segítségével, vagy hozzon létre fórumokat, ahol az emberek kapcsolatba léphetnek ügynökökkel vagy más ügyfelekkel támogatásért.
A legmodernebb jegykezelő rendszernek köszönhetően könnyedén kezelheti az ügyfélszolgálati műveleteket. Az összes digitális csatorna össze van kötve, így könnyedén egy helyen láthatja az ügyfelek összes beszélgetését. Használjon címkéket a jegyek rendszerezéséhez, hagyjon feljegyzéseket magának vagy más ügynököknek, és hozzon létre részlegeket, amelyek felelősek az adott lekérdezésekért.
Ajánlások
A vevőszolgálat területén a megbízható call center megoldás szoftverek rendelkezése kulcsfontosságú lehet a siker szempontjából. A következő cikkben megvizsgáljuk a különböző call center platformok és rendszerek minden apró részletét, hogy eldönthesd, melyik a legmegfelelőbb számodra.
A call center szoftver elsősorban egy híváskezelő eszköz, amely automatizálja az bejövő és kimenő hívások áramlását.
A nyújtott call center támogatás minősége szorosan összefügg a használt call center rendszer minőségével.
Ez a típusú szoftver általában lehetővé teszi a következő műveletek végrehajtását:
Természetesen ezek nem az összes olyan művelet, amelyet a call center szoftver lehetővé tesz. A legtöbb automatizált call center szoftver rendelkezik további képességekkel, például hívásfelvétellel, analitikával, power dialerrel stb.
A call center szoftver lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy valós időben elérjék a ügyfélszolgálati részleget, valamint az értékesítési csapat tagjait, és velük beszéljenek. Bár néhányan vitathatják, hogy ebben a modern korban vannak más módszerek a vállalkozásokkal történő kapcsolattartásra, az tény, hogy az eltérő korcsoportok 50%-a még mindig telefonon keresztül oldja meg érdeklődését.
Az összes ügyfélközpontú vállalkozás tudja, hogy a kiváló ügyfélélmény nyomja meg a konverziót, segít az üzletek zárásában és csökkenti az ügyfélvesztést. A megbízható call center szoftver óriási segítséget jelent ebben a tekintetben. Lehetővé teszi ügyfélszolgálati ügynökeinek, hogy gyorsan és hatékonyan oldják meg az ügyfelek problémáit, miközben magas szintű személyre szabott szolgáltatást nyújtanak.
A callcenter megoldás integrálása más üzleti alkalmazásokkal lehetővé teszi a call center műveleteinek egyszerűsítését. Ezáltal javíthatja a KPI-ket, növelheti a konverziókat, javíthatja az ügyfélretenciót és jobb szolgáltatást nyújthat.
Minden call center használ valamilyen call center rendszert, függetlenül attól, hogy csak a számítógép-telefon integráció (CTI) funkciójához használják-e, vagy a modern automatizált élményhez.
A kapcsolat központi szoftverpiac továbbra is növekszik és fejlődik, különböző kontakt központoknak különböző igényeik és követelményeik vannak a call center alkalmazásokkal szemben. Ezért fontos, hogy kutatást végezzen és értékelje, melyik call center szoftver megoldás az, amely a leginkább hasznos a vállalkozása számára.
Mivel a call centerek olyan sokféle lehetnek, számos különböző típusú call center szoftver létezik, amelyek mindenki igényeit kielégítik.
A következők a call center megoldások azon technológiák alapján, amelyeket tárolnak:
In addition to the above-mentioned types, there are also specialized call center software solutions designed for specific purposes, such as:
Vegyük sorra, hogy milyen előnyei lehetnek a call center rendszereknek vállalkozásod számára.
Az igazság az, hogy egy telefon felvétele és egy szakértővel való beszélgetés sokkal gyorsabb és könnyebb, mint hosszú e-mailek írása, amikor megoldást keresünk. Az ügyfelek értékelik, ha kérdéseik gyorsan megválaszolódnak anélkül, hogy órákat vagy néha napokat kellene várniuk válaszra az ügyfélszolgálati csapatuktól. Ha a személyzet még személyre szabott figyelmet és barátságos hozzáállást is biztosít, elégedett ügyfelekre számíthatsz, akik örömmel térnek vissza hozzád üzleti ügyeikkel. Elégedett ügyfelek.
Tudtad, hogy az elkötelezett ügyfelek 90%-kal gyakrabban vásárolnak, és hajlandóak többet költeni tranzakciónként? A megbízható call center szoftver segít megőrizni ügyfeleid elégedettségét és elkötelezettségét vállalkozásod iránt.
Az ügyfélszolgálati ügynök szoftverrel alacsonyabb áron széles körű funkciókat kaphat. Könnyedén üzemeltethet egy 24/7-es kapcsolatfelvételi központot, amelyet teljesen távoli ügyfélszolgálati munkatársak kezelnek.
Az ügyfélszolgálati szoftverekkel együttműködve mindig képben lehet a vevői interakciókkal, az ügyek megoldásával és így tovább. Segít csapatának szervezettnek és fókuszáltan maradni még a legforgalmasabb napokon is.
Fontos, hogy tartsuk fenn a professzionális, de barátságos megjelenést. Ez lehetővé teszi, hogy kapcsolatot építsünk az ügyfeleinkkel, sőt akár fokozza a szájról-szájra marketing hatékonyságát is.
Különböző call center szoftverek csatlakoztathatók az e-mailhez, élő chathez, SMS-hez, közösségi média-hoz és más csatornákhoz, hogy egységes ügyfél-élményt biztosítsanak (holisztikus ügyfél-élmény).
Nemcsak 24/7 szolgáltatást nyújthatsz, hanem olyan fejlett funkciókat is használhatsz, mint az interaktív hangmenet, az automata híváselosztás (ACD), az automata visszahívás, a készség alapú útvonalválasztás és a prediktív tárcsázó, amelyek növelik az ügyfélszolgálati központi ügynökök termelékenységét.
Az ügyfél adatvédelme az egyik legfontosabb dolog egy sikeres üzleti tevékenység során. A legtöbb call center szoftver integrált biztonsági funkciókat nyújt és olyan tevékenységeket hajt végre, mint az azonnali felhőmentés.
Call center metrikák, mint az átlagos kezelési idő (AHT), első kapcsolatfelvételi arány, hívás elhagyási arány, átlagos várakozási idő és sok más, közvetlenül összefügg az általad használt call center telefon szoftverrel. Például a call center rendszerednek a vevőkapcsolatok menedzsmentjével (CRM) való kapcsolódása révén a kapcsolatfelvételi arány a call center-ekben 70-75% között mozog.
Minél több információt kap, annál jobb. Az előrehaladott elemzések és jelentések biztosítása lehetővé teszi a hívásközpont teljesítményének, az ügyintézők kihasználtságának, az átlagos válaszidőnek és másoknak a tanulmányozását. Ez nem csak segíti a hívásközpont működésének optimalizálását, hanem az ügyintézők közötti eltérések azonosítására is lehetőséget ad.
A legjobb call center szoftver kiválasztásához javasolt egy lista elkészítése az igényeinkről és követelményeinkről a kapcsolatközponti megoldásunk számára.
Szeretne telefonos támogatást adni a kapcsolati lehetőségei közé? A telefonos interakciók a fő kapcsolattartási módja a vállalkozásával? Tervezi, hogy bővíti a call centerét a jövőben?
Tegyél fel magadnak annyi kérdést, amennyit csak tudsz. Ez segít neked okosabb döntést hozni, és olyan call center szoftvert választani, amely valóban magában foglalja az összes üzleti igényedet.
Az alábbiakban néhány stratégiát találsz, amelyeket használhatsz, amikor kiválasztod a call center menedzsment szoftvert.
Sokan nem számítanak problémákra, de jobb biztonsági okokból felkészülni rájuk. Amikor call center szoftvert választ, válasszon olyat, amely megbízható ügyféltámogatással rendelkezik, hogy gyorsan megoldhassa az esetleges problémákat. Tartsa észben, hogy ha várakozik a szolgáltató támogatására, akkor az ügyfelei is várakozhatnak az ön támogatására.
Nézze meg alaposan, mennyire erős a biztonsági funkciók. Ne becsülje alá az összes magáninformáció és ügyfél adatok biztonságának fontosságát.
Teljesen természetes, hogy amikor a vállalkozása növekszik, akkor nő az ügyfél-interakciók mennyisége is. Válasszon egy olyan call center rendszert, amelyet felfelé vagy lefelé lehet skálázni az igényeinek megfelelően, hogy bővíthesse a vállalkozását, anélkül, hogy aggódna az elégtelen call center kapacitás miatt.
Nincs tökéletes szoftver. Vannak olyan korlátok, amelyekkel szembe kell nézned, függetlenül attól, hogy milyen erős vagy drága szoftvert választasz. Lehet, hogy hiányzik egy olyan testreszabható népszerű funkció, amelyet felfedeznél. Vagy talán az, hogy nincs valós idejű figyelés a telefonhívásokra, probléma számodra. Döntsd el, hogy mely szoftorkorlátok a végzetesek és melyekkel tudsz élni.
Egy kapcsolat központi környezetben dolgozó csapatnak egységesen kell tudnia dolgozni. Amikor a híváskezelő szoftvert választja, nézze meg azokat a funkciókat, amelyek lehetővé teszik az együttműködést. Milyen egyszerű átadni egy hívást egy ügynökről a másikra? Képesek megosztani belső megjegyzéseket és belső hívásokat vagy üzeneteket küldeni egymásnak? Az ilyen funkciók általában nem kapnak megfelelő figyelmet, pedig nagyon hatással vannak a kapcsolat központok termelékenységére.
Az értékesítőközpontok mindennapi működése nagyban függ az általuk használt hálózat megbízhatóságától. Ne felejtse el ellenőrizni azon a hálózati megbízhatóságot, amikor megfontolja a vásárlást.
Az egyesített élmény biztosítása a vevők számára az, ami különbséget tesz. Az egyesítési képesség nyújtása lehetővé teszi szoftvere kapcsolódását különböző oldalakhoz, így zökkenőmentes és összhangban lévő élményt teremthet ügyfelei számára.
A legjobb call center szoftver vállalkozások számára, amelyek az eCommerce, biztosítás, SaaS stb. területeken tervezik jövőbeli bővítésüket.
LiveAgent egy helpdesk megoldás, amelyet világszerte több mint 40 000 ügyfél használ és megbízható call center szoftvert kínál, valamint sok más fejlett funkciót. Több automatizálási lehetőséggel és számos elérhető integrációval sosem fog problémát okozni az kiváló ügyfélszolgálat nyújtása.
Ezt a szoftvert az ágazat óriásai is használják, mint például a Forbes, a Huawei, a Nascar, a BMW és a Yamaha.
A LiveAgent kínál egy teljesen ingyenes verziót. Ha azonban ki akarja használni a további funkciókat, három árkategóriából lehet választani, amelyek közül az egyik havi 9, a másik 29, és a harmadik 49 dollárba kerül. Az utolsó lehetőség kiváló call center képességeket tartalmaz.
Mielőtt elkötelezné magát az egyik fizetett terv mellett, regisztrálhat egy 14 napos ingyenes próbaverzióra, hogy kipróbálhassa, mit kap majd.
A legjobb call center szoftver minden méretű vállalkozás számára.
A RingCentral Contact Center egy felhő alapú megoldás, amely egy erős funkciókészletet kínál egyetlen kényelmes alkalmazásban. A jól ismert ügyfelek széles köre általános iparágakban, biztos lehet benne, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást kapja.
A RingCentral ügyfelei között megtalálhatóak a Bennett International, a Lush Cosmetics és a Chatterkick vállalatok.
A RingCentral szolgáltatásait havonta vagy évente is fizetheti. Kezdve havi 14,99 dollártól, az essentials csomagban korlátlan hívásokat indíthat az Egyesült Államokban és Kanadában. További fejlett funkciókért választhatja az 20,99, 26,24 és 37,49 dolláros csomagokat.
A RingCentral Contact Center-t ingyenesen kipróbálhatja, ha regisztrál az ő 15 napos ingyenes próbaidőszakukra. Ezt a periódust 30 napos kockázatmentes pénzvisszafizetési garanciával meghosszabbíthatja.
A legjobb call center szoftver minden vállalat számára, amely egyszerűen használható felhő alapú call center megoldást keres.
Lehetsz azok között a több mint 70 000 ügyfél között világszerte, akik megbíznak a Genesys kapcsolat központi műveleteikkel.
A Genesys-t sok üzlet, többek között az Xerox, az Uplift és a Heineken Mexico is megbízhatónak tartja.
A Genesys használatát havi 75 dollár/ügynök ártól kezdheti és akár 110 és 150 dolláros tervekre is fel lehet váltani. Az összes ár az éves számlázással történik.
A Genesys ingyenes 30 napos próbaverziót kínál.
A legjobb call center szoftver közepes méretű vállalkozások számára, akik növekedésre törekednek.
A CloudTalk több mint 70 fejlett hívásfunkciót kínál. Ez a call center szoftver általában értékesítési és kimenő hívásokhoz használatos, és számos fejlett funkciót kínál, mint például készség alapú útválasztás, automatizálás és korlátlan hívósort.
A CloudTalk büszkélkedhet egy nagy ügyfélkörrel, amely magában foglalja a DHL-t, a Yves Rocher-t és a Rosenberg-et.
A CloudTalk három árazási tervet kínál, beleértve a 25, 30 és 50 dolláros tervet. Kapcsolatba léphet a csapatukkal és kérhet egyéni árazási tervet is, hogy az pontosan megfeleljen az Ön igényeinek.
Az alkalmazás képességeivel való megismerkedéshez regisztrálhat egy 14 napos ingyenes próbaverzióra.
A legjobb call center szoftver bármely iparágban növekvő csapatok számára.
A HubSpot széles körű szolgáltatásait több mint 120 országban több mint 100 000 vállalkozás használja, így biztos lehet benne, hogy ez a jól bevált szoftver szolgáltató jó kezekben lesz az üzleti műveletei számára.
A HubSpot világszerte olyan vállalatokat szolgál ki, mint a DocPlanner, a SoundCloud és a GoFundMe.
A HubSpot néhány alapfunkciója ingyenesen elérhető. Azonban a HubSpot Service Hub fizetős szoftvere előfizethető havi 41 €, 414 € vagy 1104 € áron. Az árak azonban rugalmasak a beállítási és bevezetési díjak miatt.
Ha ki szeretné próbálni, fel lehet iratkozni egy 14 napos ingyenes próbaverzióra.
Legjobb ügyfélszolgálati szoftver vállalkozásoknak, amelyek készülnek áttérni az on-premise megoldásokról a felhőre.
A Five9 Intelligent Cloud Contact Center az ésszerű mesterséges intelligencia erejét használja több mint 2000 ügyfél elégedettségi arányának javítására.
A Five9 ügyfelei között olyan vállalkozásokat találhat, mint a Zevas, a Rochester Institute of Technology és a Bakkt.
A Five9 négy árazási csomagot kínál havonta 149, 169, 199 és 229 dolláros számlázással.
Legjobb ügyfélszolgálati szoftver kisebb és közepes méretű vállalkozások számára, akik elkötelezettek a legjobb ügyfélszolgálat nyújtása mellett.
A Zendesk olyan hívóközponti szoftvert kínál, amely teljes mértékben integrálódik a segítségközpontjukkal. Nagy ügyfélkörének köszönhetően biztos lehet benne, hogy a Zendesk gondoskodni fog az ügyfélszolgálati igényeiről.
A Zendesk szoftverét használó ügyfelek között megtalálhatóak a Modsy, BoxyCharm és Vimeo vállalkozások.
A Zendesk három árazási lehetőséget kínál, évi számlázással, és felhasználónkénti havidíjakkal, melyek $19, $49 és $99.
Ha ki szeretné próbálni, akkor feliratkozhat a 30 napos ingyenes próbaverzióra.
Az ügyfelekkel való kapcsolat javítására törekvő vállalatok számára ajánlott legjobb call center szoftver legalább 5 ügynök alkalmazásával.
A Talkdesk felhőalapú call center szoftvere több mint 25 integrációval rendelkezik különböző üzleti eszközökkel, amelyek segítenek javítani az értékesítést és kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani.
Az összes iparágban, ügyfelek, mint a ClickPay, a Canon és az Accenture támaszkodnak a Talkdesk szoftverére.
Az egyéni árazási tervjük mellett a Talkdesknek három lehetősége van választani, köztük 75, 95 és 125 dollár felhasználónként havonta.
Ha szeretné megnézni a szoftverüket a vásárlás előtt, akkor jelentkezhet a szabad próbaverzióra.
A legjobb híváskezelő szoftver nagyvállalatok számára, akik az ügyfélélményt és a csapatmunkát helyezik előtérbe.
A Vonage több mint 40 üzleti funkciót kínál, amelyekkel könnyedén kezelheti hívásait és videokonferenciáit.
Számos vállalkozás, mint például a Key Travel, a Cambly és az Apptivo használja a Vonage termékeit és szolgáltatásait.
A Vonage árazási tervet kínál ügyfeleinek, amelyek 19,99, 29,99 és 39,99 dollárba kerülnek vonalonként havonta plusz adók és díjak.
A Vonage 14 napos ingyenes próbaverziója is elérhető a regisztrációkor.
A legjobb híváskezelő szoftver minden iparágban dolgozó vállalat számára, amelyek kiváló ügyfélmegtapasztalást szeretnének nyújtani.
A Freshdesk egy megbízható platform a vevőtámogatás területén, több mint 50 000 világszerte elérhető ügyféllel.
A Freshdesk ügyfelei között szerepelnek olyan vállalatok, mint a Netflix, az Evernote és az Optimum Financial Solutions.
A Freshdesk alapfunkcióinak használatához regisztrálj az ingyenes csomagjukra. Ha szeretnéd teljeskörűen használni a szoftver lehetőségeit, akkor választhatsz a 15 €, 39 € vagy 49 €/ügynök/hónap csomagok közül.
Ráadásul a Freshdesk-et 21 napos ingyenes próbaverzióban is kipróbálhatod.
A legjobb call center szoftver vállalkozások számára, akik igyekeznek mélyíteni a kapcsolatokat az ügyfelekkel.
Az Avaya egy felhő alapú szoftver megoldás, amely valóban élvezetessé teszi virtuális konferenciáit.
Talán felismerhet néhány Avaya ügyfelet, beleértve a Datamarkot, a Fiber Industries-t és a Treated.com-ot.
Ha feliratkozásra készül Az Avaya szolgáltatásaira, vegye fel a kapcsolatot értékesítési képviselőikkel, és kérjen egy az Ön számára készített ártervet.
Az összes méretű vállalkozás számára ajánlott legjobb call center szoftver a növekedés ösztönzésére.
A CallHippo több mint 5000 vállalatnak nyújt segítséget a világ minden tájáról abban, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújtsa ügyfeleinek.
A CallHippo-t használó vállalkozások között megtalálható a Brioso Technologies, az Aspire és az Altvalora.
A CallHippo négy árazási tervet kínál, amelyek közül választhat, beleértve a havi felhasználónkénti €15, €22, €36 és €45 összeget. További kiegészítőket is vásárolhat.
A legjobb call center szoftver széles körű vállalkozások számára, akik csökkenteni akarják telefonköltségeiket, miközben magas szintű ügyfél elégedettséget tartanak fenn.
A 3CX több mint 600 000 vállalat bizalmát élvezi az összes iparágban, így biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz.
A 3CX-nek számos különböző ügyfele van, köztük a Toyota, a Wilson és az American Express.
Az 3CX néhány szoftverfunkcióját ingyenesen használhatja. Azonban ha szeretné kihasználni az előrehaladottabb funkciókat, akkor az alábbi tervek egyikére iratkozhat fel: €150, €235 vagy €270 a hostelt opcióért. Ha az önkezelő megoldást szeretné használni, akkor €135, vagy €170-ért fizethet.
Az 3CX szoftverének első éve ingyenes próbaidőszaknak számít.
A legjobb call center szoftver kis- és nagyvállalkozások számára, amelyek nem félnek az innovációtól.
A Dialpad megbízható szoftvermegoldást kínál, amely automatizált, mégis magasan személyre szabott élményt nyújt.
A Dialpadnak számos ügyfele van, többek között olyan vállalatok, mint a Fenway Health, az Uber és a Clear Capital.
A Dialpad szoftvereit használhatja 20 vagy 25 euró / felhasználó / hónap áron, vagy kérhet testreszabott árakat az Ön pontos igényeihez igazítva.
Ha regisztrál a 14 napos ingyenes próbaverzióra, ingyenesen kipróbálhatja ezt a szoftvermegoldást.
A Bitrix24 szoftverét többek között a PC Pulse, a Cargo és a Compara vállalatok használják.
Az alap funkciókat teljes mértékben ingyen kipróbálhatja a Bitrix24 ingyenes tervével. Azonban, ha szeretné kihasználni az további funkciókat, beleértve a hívás központi szoftvert, előfizethet a havi $39, $79, vagy $159-os tervre. Ha helyi rendszert szeretne, akkor egyszeri licencet vásárolhat, amely $2990 vagy $24990 értékű az enterprise verzióhoz.
Mielőtt elköteleződne valamelyik fizetős terv mellett, a Bitrix24-t 30 napig ingyenesen kipróbálhatja.
A legjobb call center szoftver minden olyan cégre, amely értékesítést és támogatást végez telefonon keresztül.
Több mint 9000 ügyfél bízik az Aircall felhő alapú call center szoftverében kapcsolati központjuk működtetéséhez.
Az Aircall szoftvert használó cégek között megtalálható az Avocado, a Jobilla és a Birdies.
Az Aircall alap tervének ára havi 30 euró, éves számlázással. Ha több funkcióhoz szeretne hozzáférni, akkor havonta 50 eurót is fizethet, szintén éves számlázással. Emellett kapcsolatba léphet az Aircallal, és egyedi árazási tervet kaphat, amely tökéletesen megfelel az Ön igényeinek.
Mielőtt döntene a fizetős tervre való előfizetésről, ingyenesen kipróbálhatja az Aircall-t 7 napig tartó ingyenes próbaidővel.
A legjobb call center szoftver minden méretű cégre, amelynek megbízható call center szoftver megoldásra van szüksége.
A Twilio egy ügyfélkapcsolati platform, amely lehetővé teszi, hogy valóban személyre szabott támogatást nyújtsanak ügyfeleinek.
A Twilio-t használó néhány ismert cég között megtalálható a DoorDash, az Allergan és a Lyft.
A Twilio hívásainak indításához az ár per perc 2 centtől kezdődik. A hívások fogadásához az ár havonta 1 dollárt kezdődik minden telefonszámonként, és per perc 1 centet.
A Twilio-t ingyenesen kipróbálhatja 45 napos ingyenes próbaidővel, amikor regisztrál.
A legjobb call center szoftver minden méretű vállalkozás számára, amelyek kiváló élményt szeretnének nyújtani ügyfeleiknek.
A Dixa lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy valóban többcsatornás élményt nyújtsanak ügyfeleiknek kis vagy nagy kapcsolati központokban.
A Dixa elégedett ügyfelei között megtalálható az Organic Basics, a Rapha és a Too Good To Go.
Az egyedi árazási tervre vonatkozóan kapcsolatba léphet a Dixa értékesítési csapatával, hogy lefoglalhasson egy bemutató hívást.
Azonban ha ki szeretné próbálni, regisztrálhat ingyenes próbaidőre.
A legjobb call center szoftver nagyobb vállalkozások számára, amelyek megbízható vállalati szoftvermegoldást keresnek.
A Nextiva megbízható és biztonságos call center szoftverrendszert kínál, amelyre világszerte több mint 80 000 vállalat támaszkodik.
A Nextiva ügyfelei között megtalálható a Taco Bell, a Pac-12 és a Buffalo Bills.
Feliratkozhat az Nextiva által kínált három árazási terv egyikére, amelyek magukban foglalják a felhasználónkénti havi 18,95, 22,95 vagy 32,95 dolláros díjat. Az összes lehetőséget havonta vagy évente is számlázhatják.
A Nextiva néhány funkcióját kipróbálhatja, ha regisztrál a 7 napos ingyenes próbaidőre.
A legjobb call center szoftver minden méretű cég számára, amelyek javítani szeretnék kapcsolataikat ügyfeleikkel.
A Nice CXone lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy kihasználják az AI és az automatizálás erejét, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt nyújtsák.
A Nice CXone szoftverét többek között a Columbia Sportswear, a Radisson Hotels és a Teleflora cégek is használják.
A Nice CXone funkcióit havonta 100 dollártól lehet igénybe venni funkciónként.
Ha ki szeretné próbálni vásárlás előtt, akkor jelentkezhet a 60 napos ingyenes próbaverzióra.
A legjobb call center szoftver közepes és nagyvállalatok számára, akik a legjobb támogatást szeretnék nyújtani ügyfeleiknek.
Ha legalább 50 kapcsolat központi ügynököt foglalkoztat, akkor az UJET kiváló call center szoftver az Ön számára.
Az UJET szoftverét használó vállalkozások között megtalálható a Wag!, az Instacart és a Zettle is.
Az UJET szoftvere elérhető vásárlásra havi 65, 69, 99 vagy 120 dollárért.
Ha szeretné kipróbálni az UJET-et egy fizetős előfizetéshez való kötelezettség nélkül, regisztrálhat ingyenes próbaverzióra.
A legjobb call center szoftver kis- és közepes vállalkozások számára minden iparágban.
A Ringover egy könnyen bevezethető és használható szoftver, amely több mint 40 üzleti eszközt kínál, hogy minden ügyfél-információ a kezedben legyen.
A Ringover több mint 10 000 ügyfelet szolgál ki, ideértve olyan cégeket, mint a Sherpany, a Klaxoon és a Clausematch.
A Ringover előfizetése 19 vagy 39 euró lehet felhasználónként havonta. Ha egyedi árképzést szeretne kapni, akkor felveheti a kapcsolatot a Ringover értékesítési csapatával.
Emellett ingyenes próbaidőszakot is igénybe vehet, ha regisztrál egy 7 napos ingyenes próbaverzióra.
A legjobb call center szoftver minden vállalkozás számára, amely nem értékeli a szolgáltatói lock-in-t.
A VICIdial egy nyílt forrású kapcsolatfelvételi központ szoftver, amelyet világszerte több mint 140 000 ügyfél használ.
A VICIdial-t olyan ügyfelek használják, mint a Directo, a Homebase és a PROS.
A VICIdial call center szoftverét teljesen ingyen használhatja.
A legjobb call center szoftver az összes méretű eCommerce és online kiskereskedelmi vállalkozás számára.
A Channels egy felhőalapú adatalapú üzleti telefonrendszer, amely lehetővé teszi, hogy könnyen kapcsolatba léphessen ügyfeleivel.
A Channels-t sok ügyfél bizalmával használja, köztük a Kodakit, az InstaForex és a DocPlanner.
A Channels lehetővé teszi az alapvető funkciók, beleértve a call center szoftvert is, ingyenes használatát. Ha szeretné kihasználni az előre fizetős csomagok előnyeit, akkor előfizethet havi $24, vagy $62 ellenében.
Mielőtt döntene a fizetős csomag vásárlása mellett, ingyenes próbát is igénybe vehet.
A legjobb call center szoftver nagyvállalatok számára minden iparágban, világszerte.
Avoxi több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi kommunikáció terén. Több mint 170 ország lefedésével biztos lehet abban, hogy ügyfelei minden alkalommal elérhetik Önt.
Talán felismer néhány Avoxi ügyfelet, mint például a Moncler, a Marriott International és a Black & Decker.
Az Avoxi bizonyos funkcióit ingyen is használhatja. Ha azonban ki akarja használni további lehetőségeiket, választhat az alábbi opciók közül: 19,99 dollár felhasználónként vagy 39,99 dollár felhasználónként.
Emellett megismerkedhet az Avoxi funkcióival a 7 napos próbaidőszak alatt.
Sok call center szoftver közül lehet választani. Nézzük meg gyorsan az öt legjobbat.
Call Center software | LiveAgent
Try the top call center software for free! No credit card required.
|
Genesys | Talk desk | Five9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
(approx. 1k reviews)
|
4.4
(approx. 100+ reviews)
|
4.5
(approx. 600 reviews)
|
4.2
(approx. 400 reviews)
|
4.5
(approx. 100+ reviews)
|
Web-based |
|
|
|
|
|
Free version |
LiveAgent offers free version.
|
Genesys doesn't offer free version.
|
Talk desk doesn't offer free version.
|
Five9 doesn't offer free version.
|
UJET doesn't offer free version.
|
Free trial |
LiveAgent offers free trial.
|
Genesys offers free trial.
|
Talk desk offers free trial.
|
Five9 doesn't offer free trial.
|
UJET offers free trial.
|
Starting price |
$49/agent/month
LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
|
$75/agent/month
Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
|
€75/agent/month
Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
|
$149/agent/month
Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
|
$65/agent/month
UJET call center software prices start at $65/agent/month.
|
A demo hívás lehetőséget ad arra, hogy kérdéseket tegyél fel és első kézből információkat szerezz a szolgáltatótól. Bár néha túl sok információ jut el hozzád, és elfelejtheted a kérdéseidet.
Ne aggódjon, mi segítünk.
Az implementáció pontos lépései és teendői a call center automatizáló szoftver szolgáltatójától függenek, attól, hogy milyen mértékben engedélyezik a testreszabást, mennyi integrációra van szükség, és még sok más tényezőtől is.
Egy embernek, aki korábban nem rendelkezett informatikai tapasztalattal, fél órát vehet igénybe, vagy egy tapasztalt tech-savvy személy egész délutánját igénybe veheti minden helyesen történő konfigurációhoz.
A legfontosabb, és őszintén szólva az egyetlen dolog, amire valóban szükséged van a LiveAgent call center szoftver beállításához, egy olyan VoIP-szám, amely támogatja a SIP átjárózást. Bár ez számot egyesek számára egy könnyű feladatnak tűnhet, ha szükséged van tanácsra vagy segítségre, csodálatos csapatunk segít neked mindennel.
De ha mélyebben bele szeretnél ásni a hívásközpont beállításának folyamatába – ideértve a híváskezelő szoftvert is -, használhatod a Híváskezelő beállítási listánkat, amely segít abban, hogy szervezetten tartsd magad, és biztosítsd, hogy ne felejtsd el a fontos dolgokat sem.
Bár nehéz megállapítani, melyik a legjobb call center szoftver minden üzlet számára, a legmegbízhatóbb választás a LiveAgent call center szoftver. Robusztus funkciói miatt biztos lehetsz benne, hogy semmit sem fogsz kihagyni, amire az üzletednek szüksége lehet, akár most, akár a jövőben.
A LiveAgent híváskezelő szoftvere alig hagy kívánnivalót maga után. Minden ügyfélinterakció során, legyen az telefonhívás, live chat üzenet, vagy közösségi média megemlítés, amit jegybe fordít, nem kell aggódnod, hogy valamit el fogsz felejteni. Így az ügyfelek minden alkalommal meghallgatva és értékelve érezhetik magukat, amikor felkeresnek téged.
Ha olyan elképesztő funkciókkal teli call center szoftvert keres, amely a következő szintre emeli ügyfélszolgálatát, ne keressen tovább. A LiveAgent call center szoftvere a megfelelő megoldás az Ön számára.
A költségtakarékosság kategóriájában a LiveAgent egyértelműen győztes. Ez a call center szoftver nemcsak bejövő és kimenő hívásokat tesz lehetővé, automatizálást használ, kihasználja a kiterjedt jelentések erejét és növeli a konverziókat, hanem minden olyan vállalkozás számára elérhető, akik szeretnének örömet okozni ügyfeleinek, miközben alacsonyan tartják a költségeket.
Az olyan értékelési webhelyeken, mint a Capterra, a G2 és a TrustRadius, a LiveAgent magas értékelésekkel és nagyszerű értékelésekkel büszkélkedhet. Tehát ha Ön az, aki meghallgatja a LiveAgent ügyfeleinek hangját, akkor lehet, hogy jó úton halad a legjobb call center szoftver megtalálásához.
A LiveAgent kétségtelenül járható út, ha megbízható szoftvert keres, amely szintén könnyen implementálható. A kódolás ismerete nélkül pillanatok alatt konfigurálhatja, testreszabhatja és integrálhatja.
LiveAgent call center szoftver áttekintése
Fedezze fel a LiveAgent call center szoftver hatékonyságát, amely eszközök széles skálájával segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálat javításában. Olvassa el az áttekintést, hogy megtudja, hogyan növelheti a termelékenységet és a szolgáltatás minőségét. Kezdje el most, és tapasztalja meg a különbséget!
Hogyan működik egy call center
Fedezze fel, hogyan működik egy call center: ismerje meg a call center szoftver alapvető funkcióit, az automatikus hívásirányítást, és a képviselők szükséges készségeit. Tudjon meg többet a hatékony ügyfélszolgálatról és a gyorsan növekvő call center iparágról. Látogassa meg oldalunkat most!
CloudTalk call center értékelés
Fedezze fel a CloudTalk call center szoftver előnyeit! Áttekintésünk bemutatja a felhasználók által 4,3-ra értékelt szolgáltatást, amely már 25 eurótól elérhető havonta. Ismerje meg a nagyszerű felületet, hibamentes funkciókat és a kiváló felhasználói élményt, amelyet a CloudTalk nyújt. Látogasson el oldalunkra a teljes értékelésért!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team