Mi az a hívás címke?
Függetlenül attól, hogy mekkora a telefonközpontja, fontos, hogy rendszerezett maradjon. Még kevesebb ügyfél esetén is összezavarodhatnak az ügynökei, ha nincs egyértelmű megszervezése az ügyfelekkel kapcsolatos problémáknak.
A hívások címkézése az egyik leghasznosabb üzleti gyakorlat. Ha címkéket vagy hívás címkéket ad hozzá mind a bejövő, mind a kimenő hívásokhoz, akkor a munkaterheléstől függetlenül naprakész lehet a dolgokkal. A szervezettség a kulcsa a sikeres call center működésének.
A hívás címkézés a telefonközpont fejlett funkcióinak egyike, amely segít kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani, függetlenül attól, hogy milyen típusú vállalkozást folytat. A dühös ügyfélhívások, a telefonhívás-konverziók követése és az elhagyott hívások arányának azonosítása segíthet az üzleti módszerek módosításában a konverziós arány javítása érdekében.
LiveAgent helpdesk software provides many outstanding call center capabilities including tagging your calls.
Miért fontos a hívás címkék használata?
Minden jó menedzser vagy cégtulajdonos tudja, hogy a pozitív vásárlói élmény a sikeres vállalkozás alapja.
A telefonhívások címkézése csökkentheti a félbehagyott hívások számát, mivel lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy hatékonyabban navigálhassanak a telefonos interakciókban. Sokkal könnyebben veszik fel a telefont, és azonnal megoldják az ügyfelek problémáit, ha már az induláskor látják, hogy mi lehet a probléma, az ügyfél adatait vagy bármilyen más szükséges információt.
When the customer interactions are clearly categorized, you can easily analyze them and identify any trends or commonalities that might occur. This way you can assess the quality of leads that your marketing campaigns produce as well as monitor the productivity of your call center.
Whatsmore, having every customer service issue or complaint labeled and categorized allows you to spot any sales or support challenges much sooner. This way, you can further your campaigns (email campaigns, Google Ads, etc.), personalize your approach (e.g. custom greeting) and increase your sales.
Egy másik fontos eszköz az ügyfelek interakcióinak további tanulmányozására a hívásrögzítés. Ne felejtse el, hogy a hívásfelvételeit is felcímkézheti, így később elemzésekhez, áttekintésekhez vagy akár új ügyfélszolgálati csapatának képzéséhez is felhasználhatja azokat.
Példák a hívás címkékre
A leggyakoribb címkék közé tartozik:
- VIP customer
- technical support
- complaints
- order returns
- caller reference
- additional contact information
- department (sales, marketing departments, etc.)
Az alapértelmezett címkék listája mellett a LiveAgent lehetővé teszi egyéni hívás címkék hozzárendelését a kapcsolattartó központ interakcióihoz. Akár új egyéni címkéket is létrehozhat, amelyek leginkább megfelelnek vállalkozásának.
Ezenkívül hozzáadhat kötelező hívás címkézést üzleti gyakorlatához. Ez azt jelenti, hogy az ügynökei minden híváshoz hozzárendelnek bizonyos címkéket, miután azok befejeződtek. A kötelező címkék némelyike lehet a hívást kezelő ügynök neve vagy azonosítója, osztály, telefonszám stb.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently Asked Questions
How to add call tags?
It depends on the software you are using. In the article above you can find a link that will take you to detailed instructions on how to add both ordinary call tags, as well as custom tags in LiveAgent. With this tagging feature, you can categorize everything from a simple product inquiry to angry calls.
Ha szeretné megtudni, hogyan segíthet a hívás címkézés javítani az ügyfélszolgálat színvonalát, olvassa el részletes cikkünket a folyamat fontosságáról. A cikk bemutatja, hogyan alkalmazhatók a címkék az ügyfélszolgálati folyamatok hatékonyabbá tételében.
Fedezze fel a híváskezelési idő fontosságát a call centerek hatékonyságának növelésében és az ügyfél-elégedettség javításában. Ismerje meg, hogyan segít a LiveAgent csökkenteni az átlagos kezelési időt, optimalizálni a költségeket, és javítani az ügyfélkapcsolatokat. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!