Mi a cél?
Néha előfordulhat, hogy értesítenie kell egy harmadik fél rendszerét egy új jegyről vagy a jegy fontos változásáról (például egy új válasz a jegyben). A célok hasonlóak a feltételekhez.
A feltételek alapján több feladatot végrehajthat közvetlenül a LiveAgentben szabályok végrehajtásával, vagy harmadik féltől származó alkalmazásokban az API-n keresztül.
Ha többet szeretne megtudni a nyílt forráskódú jegykezelő rendszerek előnyeiről, érdemes elolvasni, hogyan segíthetnek ezek a rendszerek javítani az ügyfélszolgálat minőségét. Ugyanakkor az ügyfélszolgálati e-mail etikett megismerése is kulcsfontosságú lehet a hatékony kommunikáció érdekében. A kiváló ügyfélszolgálat jellemzőiről szóló cikk pedig segít megérteni, milyen elemek szükségesek a kiemelkedő ügyfélélmény biztosításához. Végül, ha érdekli, hogyan javíthatja az ügyféltámogatást, látogasson el az ügyfél támogatás témájú oldalra, ahol gyakorlati tippeket találhat a hatékony ügyfélkapcsolatok fenntartásához.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!