Az élő chat gomb egy olyan ikon, amely valahol a webhelyén található, és amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal. Ez lehetővé teszi ügynökeinek, hogy gyorsan és hatékonyan oldják meg az ügyfelek kérdéseit. Az élő chat gomb növelheti a vállalat profitját, az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását, az ügynökök elégedettségét és még sok minden mást.
Az élő ügyfélszolgálat gombját testreszabhatja, hogy jobban illeszkedjen az oldalához és az általános márkaépítéshez. A LiveAgentben akár beállíthat egy chat gombanimációt, hogy azonnal felkeltse a weboldal látogatójának figyelmét. Az élő chat funkcióját weboldal felhasználói kihasználhatják a chat gomb testreszabásával.
Ha szeretne megismerni más szolgáltatásokat az ügyfélszolgálat javítása érdekében, tekintse meg a Help desk szoftvert.
Frequently Asked Questions
Mi a chat gomb?
Hol kellene elhelyezni a chat gombot?
Az élő chat gombot a webhely minden oldalán látható helyen kell elhelyezni. Az ügyfélnek nem okozhat problémát a megtalálása. Ennek köszönhetően az ügyfél gyors választ kaphat az őt zavaró kérdésre.
Személyre lehet szabni a LiveAgent chat gombját?
Az élő chat segítségével gyorsan válaszolhat az ügyfelek kérdéseire. A chat gombot, amelynek a weboldalán kell lennie, hozzá kell igazítani. A LiveAgentben lehetősége van a gomb testreszabására. Ha a Konfiguráció> Chat> Chat gombok fülre lép, és a Létrehozás gombra kattint, meglátja a gomb létrehozásának lehetőségét. A rendelkezésre álló stílusok közül választhat: beszéd buborék, oldal, sarok vagy beépített. Saját képeket is létrehozhat kép feltöltésével vagy saját kód megírásával. A következő ablakban megváltoztathatja a gombok szövegét, helyzetét és színeit.
Ha érdekel, hogyan adhatja hozzá az élő chat gombot a weboldalához, akkor ez az útmutató hasznos lesz az Ön számára. Megtudhatja a legjobb praktikákat is az élő chat támogatás beállításához, hogy a lehető legtöbbet hozza ki belőle. Az autóipar számára is különösen hasznos az élő chat használata, mivel segít az ügyfelek gyors és hatékony kiszolgálásában. Fedezze fel, hogyan egészíti ki az élő chat a telefonos és e-mailes támogatást az autókereskedéseknél. Ha pedig egy ingyenes megoldást keres, az ingyenes élő chat szoftver lehetőségeit is érdemes megfontolni. Ez a szoftver gyorsabb válaszidőt és megnövekedett ügynök produktivitást kínál.