Mi az a chat eszköz?
A chat eszközök gyakran böngészőalapúak, és hozzásegítik a felhasználókat, hogy valós időben csevegjenek más felhasználókkal. Továbbá, a felhasználók szöveges üzeneteket, képeket, videókat, és hiperhivatkozásokat is továbbíthatnak. A fejlettebb chat eszközök lehetővé teszik a felhasználóknak a képernyő megosztását, sőt a hang-, és videohívásokat is.
Hogyan használhatja a chat eszközt?
Rengeteg vállalat használja a chat eszközöket a weboldalain, hogy elérhetőbbé tegye magát az ügyfelek számára. Ha chat modult ad hozzá a webhelyéhez, akkor vállalata visszajelzéseket, és kérdéseket fogadhat a webhely látogatóitól, és vásárlóitól.
Miért érdemes használnia az élő chat eszközt?
Egy ilyen eszköz használata a legköltséghatékonyabb módja annak, hogy egy weboldal látogatót fizető ügyféllé alakítson. Ha időben megválaszolja egy potenciális vásárló kérdéseit, jelentősen csökkenti annak esélyét, hogy átálljon versenytársaihoz. Ezen felül, egyszerű és hatékony módja, hogy kapcsolatba lépjen másokkal szerte a világon. A világ egészen más részén lehetnek ügyfelei, mégis könnyedén kapcsolatot teremthetnek Önnel.
Milyen más funkciókat tartalmaz a chat eszköz?
A szöveges üzenetek, képek, videók és linkek továbbításán kívül, az eszköz számos más funkcióval látja el a felhasználókat. Az ügyfélszolgálati szoftverben található fejlett élő csevegőeszközök lehetővé teszik a felhasználók számára a csevegés előtti űrlapok, offline űrlapok, proaktív csevegési meghívások használatát, sőt a webhely látogatóinak nyomon követését is.
E speciális funkciók használatával az ügynökök további információkat gyűjthetnek a webhely látogatóitól, ami segít az ügynököknek hatékonyabban megválaszolni az ügyfelek kérdéseit.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatásai:
- Az élő chat látogatójának jelenlegi URL-je
- Csevegőablak dokkolása
- A sor maximális hossza
- Proaktív csevegési meghívók
- Beágyazott csevegés követése
- Valós idejű gépelési nézet
- Chat szétosztása
- Belső chat
- Chat előzmények
- Online látogatók
- Chat áttekintése
Hogyan lehet chat eszközt készíteni?
Ha chat eszközt szeretne hozzáadni weboldalához, akkor élő chat szoftvert kell használnia. A LiveAgent tartalmaz élő chatet is. Csak hozzon létre egy fiókot, és tekintse meg az üzembe helyezés útmutatóját. Miután megismerte a szoftvert, egyszerűen alakítsa egyedivé saját chat gombját.
Olvasson el egy részletes útmutatót az Élő chat gomb létrehozásához a LiveAgentben
Mi az élő chat szoftver?
Az élő chat szoftver, mint például a LiveAgent, gyakran része egy nagyobb help desk megoldásnak amit az ügyfélszolgálati csapat használ. Az élő chat szoftver lehetőséget nyújt, hogy ügyfeleivel valós időben csevegjen, illetve, hogy az élő chat üzeneteket jegyekké alakítsa, melyek így egy Univerzális postafiókban kerülnek tárolásra.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Élő Chat Szoftver bejegyzést.
A LiveAgent további alapvető jellemzői:
- Jegykezelő rendszer
- Szabályok & SLA-k
- CRM
- Sablon üzenetek & Előre definiált válaszok
- Tudásbázis
- IVR
Tudjon meg mindent a LiveAgent – Jellemzőiről.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Mi az a chat eszköz?
A csevegőeszközök olyan eszközök, amelyek lehetővé teszik a csevegést az ügyféllel, szöveges üzenetek, képek, videók és hiperhivatkozások küldését. A fejlettebb csevegőeszközök lehetővé teszik a képernyőmegosztást, a hang- és videohívásokat.
A LiveAgent csevegőeszközt biztosít?
A LiveAgent csevegőeszközt biztosít. Ez az ügyfélszolgálat egyik legfontosabb eleme. Ez lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálati csapat könnyen és közvetlenül kommunikáljon az ügyfelekkel. A szöveges üzenetek küldése mellett számos további elemet is tartalmaz, például kép- és videóküldési lehetőséget, vagy képernyőmegosztást, amelyek hasznosak lehetnek, ha valamit vizualizálnia kell, hogy segítsen az ügyfélnek.
Melyek a chat eszköz használatának legjobb gyakorlatai?
A csevegőeszköznek köszönhetően gyorsan kommunikálhat az ügyféllel. Ezért olyan fontos, hogy a chat zökkenőmentesen folyjon. Ennek köszönhetően nagyobb esélyünk van arra, hogy az ügyfél a márkánk termékét vagy szolgáltatását válassza. Érdemes a chat által kínált funkciókat használni, ha a probléma összetettebb. Kép, videó küldésének vagy a képernyő megosztásának lehetőségének köszönhetően közvetlenül megmutatja az ügyfélnek, mit kell tennie. Az is fontos, hogy az ügyfél nagyon könnyen hozzáférjen a csevegéshez, hogy bármely aloldalról felvehesse a kapcsolatot a támogatási csapattal. Emlékeznünk kell a válaszok személyre szabására és az ügyféllel való kapcsolatépítés fontosságára is - és a kapcsolatok építésének nagyszerű eszköze az élő chat, amely valós időben működik.
Ha érdekli, hogyan lehet hatékonyan kezelni az ügyfélkapcsolatokat, érdemes elolvasnia a Mi az ügyfélkapcsolat? cikkünket. Ez a bejegyzés hasznos tippeket ad arra, hogyan építheti és javíthatja ügyfélkapcsolatait. Ha pedig alternatívát keres a Hiver számára, látogasson el a Hiver alternatíva - LiveAgent oldalunkra. Itt megismerheti a LiveAgent előnyeit és azt, hogyan segíthet az Ön vállalkozásának.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!