Mi a Chat szolgáltatás?
A szolgáltatási chat, vagy az ügyfélszolgálati chat, lehetővé teszi a felhasználóknak, weboldal látogatóknak, vásárlóknak, hogy valós időben chateljenek vásárlói képviselőkkel. A szolgáltatási chat egy IM alkalmazás által van támogatva, ami a vállalat weboldalába van beépítve. Csökkenti a költségeket és egy nagyszerű formája a közösségi interakciónak. Minden interakció a vásárlók és a vállalat között jegyként van tárolva és az ügyfélszolgálati szoftverben van mentve.
A szolgáltatási chat része a vásárlói kapcsolat menedzsmentnek. A szolgáltatási chaten keresztül a vásárlói képviselők gyorsan el tudják juttatni a szolgáltatást az ügyfeleknek.
Miután megismerkedett a csevegési szolgáltatásokkal, érdemes lehet többet megtudni az élő online chat funkcióiról, amely segíthet az ügyfélszolgálat javításában. Az élő chat támogatásról is olvashat a élő chat támogatás oldalon, ahol választ kaphat arra, hogy hogyan is működik a valós idejű chat az ügyfélszolgálattal.
Ha Ön egy startup vagy KKV, akkor a legjobb élő chat megoldások is érdekelhetik, amelyek kifejezetten az ilyen vállalkozások igényeire szabottak. Továbbá, ha szeretne több információt az élő chat ügynökökről, akkor látogasson el az élő chat ügynökök oldalra, ahol részletesen bemutatjuk, milyen készségekkel kell rendelkezniük az ügynököknek.
Az élő chat funkciók előnyeit és a LiveAgent által kínált lehetőségeket az élő chat funkciók oldalon találja meg. Végül, ha szeretné megérteni, mi is az a chat kliens, akkor a chat kliens oldalon található információk segíthetnek ebben.