Mik azok a CRM szolgáltatások?
Az ügyfélkapcsolat kezelés minden olyan kapcsolat kezelésével foglalkozik, amely a vállalat ügyféllel folytatott kommunikációjához kapcsolódik. A CRM megvalósításához olyan információs rendszereket használnak, amelyek a teljes értékesítési folyamatot lefedik, az ügyféllel való első kapcsolatfelvételtől az áruk, és szolgáltatások számlázásáig.

A CRM-et elsősorban az ügyfelek elégedettségének növelésére tervezték. Elsősorban a telített piacoknak elkötelezett, ahol az első helyen az ügyfél-elégedettség áll.
Ha többet szeretne megtudni a legjobb CRM szoftverekről, érdemes elolvasnia a 25 legjobb CRM szoftver 2022-ben című cikket, amely bemutatja, hogyan segíthet a CRM szoftver javítani az ügyfélélményt és növelni az ügyfélmegtartást. Ez a cikk részletesen elemzi a különböző típusú CRM szoftvereket és azok előnyeit.
Érdekelheti a Jegy/ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) témája is, ahol megtudhatja, milyen előnyökkel jár a beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz használata. Emellett példákat is talál az egyéni CRM mezőkre és harmadik féltől származó bővítmények csatlakoztatására.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!