Mit jelent a csak e-mailes ügyfélszolgálat?
Néhány vállalat kizárólag e-mailen keresztül nyújt ügyfélszolgálati támogatást. Az ügyfelek csak e-mailen keresztül vehetik fel velük a kapcsolatot, nem létezik más platform.
A csak az e-mailes ügyfélszolgálatnak vannak hátrányai, mivel az ügyfelek nem követhetik nyomon panaszuk állapotát, és nem léphetnek közvetlenül kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. Így az ügyfelek negatív tapasztalatokat szerezhetnek a vállalattal kapcsolatban, és ezen tapasztalatok továbbadása ronthatja a vállalat hírnevét. A cég tulajdonképpen el is veszítheti vásárlóit.
E-mailen keresztül az is előfordulhat, hogy az ügyfelek nem kapnak olyan gyorsan választ, mint ahogy azt igényelnék.
Ha szeretnél többet megtudni az ügyfélszolgálati e-mail etikett fontosságáról és tippekről, látogasd meg az ügyfélszolgálati e-mail etikett oldalát. Itt megtalálhatod, hogyan írj profi hangnemben és kezelj ügyes válaszokat. Továbbá, ha érdekelnek az ingyenesen használható e-mail összefoglaló sablonok, nézz be az e-mail összefoglaló sablonok oldalára. Ezek a sablonok segítenek, hogy hatékonyabbá tedd a kommunikációdat. Azok számára, akik az enterprise help desk kapcsolatokkal szeretnének foglalkozni, az Enterprise Help Desk Kapcsolatok oldalon találhatsz részleteket a különböző támogatási lehetőségekről. Itt megtudhatod, hogyan kezelheted az élő csevegést és a call center-támogatást.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!