What is a customer satisfaction score?
A vevői elégedettség egy olyan eszköz, amellyel meg lehet mérni, hogy az ügyfelet elégítette-e a megvásárolt termék vagy sem.
Az ügyfelek manapság megjegyzéseket fűznek a közösségi alkalmazásokhoz arról, hogyan alakult a termékkel való interakciójuk. Lehet, hogy jobb, mint amit vártak, csak eléri a jelet, vagy jóval alatta marad a vártnak. A szervezetek telefonon vagy online felméréseken keresztül nyomon követhetik ügyfeleik elégedettségi szintjét. Ez segít nekik a megfelelő változtatásokban, hogy a vásárlók elégedettek legyenek azzal, amit vásárolnak, és a vállalat ne veszítse el vásárlóit.
Ha szeretné növelni az ügyfél elégedettségét, érdemes elolvasni az Ügyfélszolgálati Elégedettség cikket. Itt megtudhatja, hogyan mérheti és javíthatja ügyfélszolgálata teljesítményét. Az Ügyfél Elégedettségi Kérdőív segít abban, hogy hatékonyan felmérje ügyfelei elégedettségét. A cikk bemutatja, milyen kérdéseket érdemes feltenni, és hogyan kell felépíteni a kérdőívet. Ha pedig kíváncsi, hogyan alkalmazza a WebSupport a vásárlói elégedettség mérésére és fejlesztésére, látogassa meg a Websupport oldalt. Itt gyakorlati példákat talál a vásárlói elégedettség növelésére.