Mi a testreszabás definíciója?
A testreszabás azt jelenti, hogy valamit megváltoztatunk az egyedi igényeknek megfelelően. Személyes és üzleti igényeinknek megfelelően változtatjuk, módosítjuk a termékeket vagy szolgáltatásokat, ha a testreszabás elérhető. És azt várjuk, hogy elérhető lesz. Szeretnénk személyre szabni, hogy konstruktívabbak, lényegre törőbbek és egyedibbek legyünk.
Az ügyfélszolgálatnál naponta ügyel az egyéni igényekre. Az ügyfélszolgálati képviselőknek többet kell tudniuk az ügyfélről, hogy teljes képet kapjanak. Csak ezután tudnak személyre szabott ellátást nyújtani. A praktikus és figyelmes válaszadás nem csak az adatokra, hanem a többcsatornás elérhetőségre is előfeltétel, hogy a választott platformon keresztül tarthassa a kapcsolatot.
Hagyni szeretné, hogy az ügyfél válassza ki a kommunikációs felületet. A vevő által választott csatornán keresztüli kapcsolattartás is a testreszabás egyik formájának tekinthető. Ezenkívül, ha különböző országokból és régiókból vannak ügyfelei, nagyra értékelnék a kommunikáció nyelvének megválasztását. Mondanom sem kell, hogy a téma, a csevegés és a hívás gomb személyre szabható.
Mivel minden vállalkozás más és más, alkalmazhat adaptív testreszabást az üzleti igényeinek megfelelően. Az adaptív testreszabással kiszűrheti és felhasználhatja azokat az attribútumokat, amelyek megfelelnek ügyfelei igényeinek. Szeretné, ha testreszabott szolgáltatást és támogatást kínálhatna különböző platformokon. Legyen szó help deskről, call centerről vagy élő chat szolgáltatásról, a cél a kiemelkedő ügyfélszolgálat, nem szabványos, hanem személyre szabott figyelem. Egy jó CRM és az információk hatékony csatornázása segít ebben.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Miért szabják testre a cégek a termékeket?
A vállalatok azért szabják testre termékeiket, mert egyéni törődést és odafigyelést kívánnak nyújtani vásárlóiknak. Felismerik, hogy a magas színvonalú ügyfélszolgálat egyéni és személyre szabott megközelítést igényel.
Hogyan szabhatom személyre a vállalkozásomat?
Vállalkozását személyre szabhatja, ha termékét vagy szolgáltatását az Ön által választott célközönséghez, földrajzi helyhez, demográfiai vagy egyéb kritériumokhoz igazítja. Ezenkívül a vállalatok személyre szabhatják azáltal, hogy az ügyfeleknek konkrét választást kínálnak.
Ha már megértetted a testreszabás definícióját, érdemes átlátni a személyre szabás és testreszabás közötti különbségeket. Ez segíthet abban, hogy jobban alkalmazd ezeket a fogalmakat a gyakorlatban.
Ha szeretnéd fejleszteni az ügyfélszolgálati stratégiádat, nézd meg, hogyan segíthetnek ebben az ügyfélportálok. Az ügyfélportálok növelhetik az ügyfél elégedettséget és csökkenthetik a támogatási költségeket.
Érdekel, hogyan tartsd a kapcsolatot az ügyfelekkel? A kapcsolatfelvételi űrlapok remek eszközök lehetnek. Ezek az űrlapok nemcsak egyszerű integrációt kínálnak, hanem hozzájárulnak a jobb ügyfélkapcsolatok kialakításához is.
Visszahívás az ügyfélszolgálattól
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélszolgálati élményét az automatikus visszahívás funkcióval a LiveAgent segítségével. Csökkentse a várakozási időt, növelje az ügyfelek elégedettségét és a képviselők produktivitását. Lépjen be a jövőbe a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!
Személyre szabás vs testreszabás
Ismerje meg, mi a különbség a személyre szabás és a testreszabás között. Az ügyfélszolgálati fogalmak mélyreható megértése a szakemberek magyarázataival.