Mik az Egyedi ügynök szerepek?
Ha egy új felhasználó van hozzáadva a LiveAgent-hez, szükséges definiálni az ügynök szerepet neki. A szerepek meghatározzák az ügynök felelősségét és lehetőségeit. A LiveAgent-ben lehetséges alapvető szerepek közül választani.
Van néhány alapvető felhasználói típus, mint a tulajdonos, admin vagy ügynök.
Viszont néhány ügyfél képviselőnek speciális kérelmekkel kell foglalkozni, így szükséges számukra egy egyedi szerepet definiálni. Szükség van egyedi ügynök szerep készítésére.
A LiveAgent még nem rendelkezik az egyedi ügynök szerepek tartalommal.
Ha érdekel, hogyan javíthatod az ügyfélszolgálatodat, érdemes elolvasnod az ügyfélszolgálati kötelességekről szóló cikket, amely bemutatja a legfontosabb feladatokat és felelősségeket. Továbbá, a leggyakoribb ügyfélszolgálati szerepekről szóló írás segíthet megérteni, milyen pozíciók léteznek az ügyfélszolgálati területen. Ha pedig az önéletrajzodat szeretnéd csiszolni, nézd meg, mit tartalmazzon az ügyfélszolgálati önéletrajz, hogy a legjobb benyomást keltsd. Végül, ha vállalati szinten érdekel az ügyfélszolgálat, az Enterprise Help Desk Kapcsolatok cikkben rengeteg hasznos információt találhatsz.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!