Mi az Egyéni státusz?
Megnyitott, megoldott, új, lezárt … Ezek az alapértelmezett jegyállapotok, amelyek a jegyfeloldás egy szakaszát tükrözik. Ezek az állapotok az ügyfelek és az ügyfelek képviselői számára láthatók. A vállalatok nem azonosak, és más a folyamatuk. Tehát bizonyos esetekben a vállalatoknak különleges jegy státuszra van szükségük.
Ha érdekel, hogyan lehet a jegykezelő rendszer hatékonyan használni, akkor érdemes elolvasni a jegykezelő rendszer bevált gyakorlatai cikket. Itt hasznos tippeket találhatsz, amelyek segíthetnek a jegykezelési folyamat optimalizálásában.
Tudj meg többet a jegy űrlapok működéséről az jegy űrlap magyarázatában. Ez a cikk részletesen bemutatja, hogyan segíthetnek ezek az űrlapok a hatékony ügyfélkapcsolat kezelésében.
Ha szeretnél mélyebben elmerülni a jegykezelő rendszer funkcióiban, nézd meg a jegykezelő rendszer cikket. Itt részletes leírást találsz a rendszer működéséről és költségeiről.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!