Mi az az előnézeti tárcsázó?
Az előnézeti tárcsázó a kimenő telefonközpontokban használt automatikus tárcsázó rendszerek egyike, más típusú automatizált tárcsázókkal együtt. Az előnézeti tárcsázó rendszer automatikusan kiválaszt egy kapcsolatfelvételi rekordot a híváslistáról a kimenő kampánybeállítások alapján, és elküldi azt egy ügyintézőnek, aki a hívás megkezdése előtt áttekintheti a kapcsolattartási adatokat, beleértve a kapcsolatfelvételi előzményeket és egyéb elérhető környezeti információkat. Az ügyfélrekord előnézetének megtekintése után a call center ügynöke folytathatja a hívást, vagy elutasíthatja azt, és a következő számra léphet a névjegyzékben.
Ellentétben a progresszív és prediktív tárcsázókkal, amelyek nem kínálják az ügyintézőnek a hívás folytatásának vagy átugrásának lehetőségét, az előnézeti tárcsázókkal az ügynökök teljes körűen irányítják a tárcsázási folyamatot, és kezelhetik a kapcsolatfelvételi időt. Mivel az ügynökök előre szűrhetik a potenciális ügyfelekre vagy meglévő ügyfelekre vonatkozó pontos információkat, és jobban felkészülhetnek az interakcióra a hívás megkezdése előtt, ez biztosítja a sikeresebb hívásokat, pozitív üzleti eredménnyel és erősebb ügyfélkapcsolatokkal.
Bár minden vállalkozás (kis, közepes és nagy) számára előnyös lehet az előnézeti tárcsázók használata, különösen hasznosak lehetnek az összetett értékesítési kampányokat folytató kimenő kapcsolattartó központok számára, ahol általában ügyfélkutatásra van szükség a telefonálás előtt.
Az előnézeti tárcsázók előnyei
Kevesebb megszakadt hívás
Az előnézeti tárcsázási módban nincs késés a hívások összekapcsolásában, ami meglehetősen gyakori más típusú automatikus tárcsázók (például prediktív és progresszív tárcsázó) használatakor. Az ügyfelek vagy a potenciális ügyfelek azonnal beszélhetnek az ügynökökkel a hívás összekapcsolása után, ami csökkenti a megszakadt hívások számát.
Megnövelt ügynöki teljesítmény és hatékonyság
Ha a call center ügynökeit a hívás megkezdése előtt felhatalmazza a potenciális ügyfélről vagy a másik oldalon lévő ügyfélről szóló kritikus háttér-információkkal, lehetővé teszi számukra, hogy értelmesebb beszélgetéseket folytassanak, növeli az ügynök teljesítményét és termelékenységét, és végül több üzletet köthet meg.
Javított ügyfél-elköteleződés
Mivel az ügynökök a hívás megkezdése előtt minden kapcsolatfelvételről átfogó információkkal vannak felvértezve, jobban fel vannak szerelve arra, hogy személyre szabottabb szinten foglalkozzanak a potenciális ügyfelekkel, ami elősegíti az ügyfelek elkötelezettségét.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Hogyan működik az előnézeti tárcsázó egy call centerben?
Az előnézeti kimenő tárcsázási módban a kimenő kampányhívási kérelmet a rendszer a hívó kampány beállításai alapján automatikusan kiválasztja a névjegyek fájljából, és az ügyintézői képernyőre irányítja. Az ügyintéző megtekintheti a lead rekordot, és eldöntheti, hogy a telefonhívás ikonra kattintva kezdeményezi-e a hívást, vagy kihagyja a hívást, és a kampány híváslistáján a következő számra lép. Miután az ügyintéző befejezte az aktuális hívást, az előzetes tárcsázási szoftver a következő híváskérést az ügyintéző képernyőre irányítja.
Milyen előnyei vannak az előnézeti tárcsázóknak?
Az előnézeti automatikus tárcsázó szoftver használatakor a potenciális ügyfelek vagy ügyfelek azonnal kapcsolatba lépnek az ügynökökkel, ami kiküszöböli a potenciálisan hosszú várakozási időt, és kevesebb megszakadt hívást eredményez. Ezen túlmenően, mivel az ügynökök a hívás megkezdése előtt minden kapcsolatfelvételről betekintést kapnak, ez jobb elköteleződést tesz lehetővé és javítja az ügynök hatékonyságát.
Az előnézeti tárcsázó a LiveAgent része?
Összetett ügyfélszolgálati szoftvermegoldásként a LiveAgent beépített bejövő és kimenő call center funkciókkal rendelkezik. Bár az előnézeti tárcsázó nem része a LiveAgent rendszerének, kínál egy click-to-call tárcsázási módot, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy közvetlenül akkor indítsanak kimenő hívásokat, amikor meglátogatják a potenciális ügyfelek webhelyét.
Ha többet szeretne megtudni arról, hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatát, érdemes elolvasnia az IT ügyfélszolgálat részleteit. Ez a cikk megmagyarázza, mi is az az IT ügyfélszolgálat, és hogyan segíthet ez a hatékonyabb ügyfélkezelésben.
Továbbá, ha szeretné elsajátítani, hogyan írjon hatékony köszönet e-maileket, látogasson el a Hogyan Írjunk Köszönet E-mail-t oldalra. Itt találhat tippeket és sablonokat, amelyek segítenek az ügyfelekkel való jobb kapcsolattartásban.
Végül, ha az értékesítési hívásait szeretné hatékonyabban lebonyolítani, tekintse meg az Értékesítési hívás ellenőrzőlista cikket. Ez az ellenőrzőlista segít abban, hogy jobban felkészülhessen a hívásokra és növelhesse a zárási arányt.
Fedezze fel, hogyan egyszerűsíthetik a telefonos tárcsázók a call center működését! Automatizálja kimenő hívásait kézi vagy automatikus tárcsázókkal, és növelje ügynökei termelékenységét akár 300%-kal. Próbálja ki a LiveAgent click-to-call funkcióját ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony ügyfélszolgálatot!
Fedezze fel a VoIP tárcsázók világát! Ez a szoftver lehetővé teszi kimenő hanghívások kezdeményezését internetkapcsolaton keresztül, növelve az élő kapcsolatok számát és az ügynöki teljesítményt. Ismerje meg a különböző tárcsázótípusokat, mint a prediktív, gyorstárcsázók, és még sok más. Próbálja ki a LiveAgent szoftverét ingyen, és tapasztalja meg a hatékonyság növekedését a call centerében!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!