Mik az érintési pontok?
Az Érintési pont egy olyan időszak, amikor az ügyfelek a vásárlás előtt vagy után különböző okok miatt kapcsolatba lépnek a vállalatával.
A termék vásárlása előtt, miközben az ügyfél a vállalat különböző termékeit keresi és nézi, érintési pontnak nevezzük.
A termék megvásárlása után az ügyfél javítás miatt, vagy bármilyen termékkel kapcsolatos kérdéssel felhívhatja, ez érintési pontként is ismert.
A vállalatoknak úgy kell hirdetniük a termékeiket, hogy termékeik minél több érintési pontot kapjanak. Minél nagyobb az érintési pontok száma egy vállalatnál, annál jobb nekik.
Frequently Asked Questions
Mik az érintési pontok?
A kapcsolattartó pontok azok az időpontok, egy adott termék vagy szolgáltatás vásárlása előtt vagy után különféle okokból felveszi a kapcsolatot a vállalatával pl. hogy többet megtudjon egy adott termékről vagy panaszt tegyen.
Melyek a legjellemzőbb érintési pontok?
A legjellemzőbb kapcsolattartó pontok az ügyfélszolgálattal való kommunikáció különböző csatornákon keresztül, a közösségi médiában történő véleményezés, az értékelés és az interneten történő véleményezés.
Lehetséges-e felmérni az összes érintési pontot a LiveAgentben?
A LiveAgentben ki tudja értékelni az összes olyan kommunikációs pontot, amelyek kapcsolódnak a kommunikációs csatornákhoz, ennek köszönhetően az ügyfelek és a potenciális ügyfelek kapcsolatba léphetnek az Ön márkájával.
Ha szeretnéd fokozni az ügyfélszolgálatod hatékonyságát, érdemes megismerkedned a kapcsolatfelvételi űrlapok üzleti előnyeivel. Ezek az űrlapok nemcsak az ügyfélkommunikációt egyszerűsítik, hanem hozzájárulnak a jobb ügyfélélmény kialakításához is.
Az ügyfélkapcsolatok sikeres menedzseléséhez érdemes felfedezni az ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftver előnyeit. Ez a szoftver segít az ügyfélhűség erősítésében és az üzleti folyamatok optimalizálásában.
Ha érdekel, hogyan lehet az ügyfelek önkiszolgáló lehetőségeivel csökkenteni a támogatási költségeket, olvasd el, hogy mi az ügyfélportál. Az ügyfélportál használata javíthatja az ügyfél elégedettségét és csökkentheti a támogató csapat terhelését.
Végül, ha kíváncsi vagy a modern kommunikációs megoldásokra, ismerkedj meg a szoft-telefonok előnyeivel. Ezek a telefonok lehetővé teszik a hatékony és költséghatékony ügyfélszolgálati híváskezelést.
Fedezze fel, hogyan segít az IT ügyfélszolgálat a műszaki problémák megoldásában és az ügyfél elégedettség biztosításában! Ismerje meg a LiveAgent szoftver előnyeit, amely hatékonyan kezeli az ügyfelek igényeit egy univerzális postaládában. Indítson ingyenes fiókot és tapasztalja meg a minőségi ügyfélszolgálat új szintjét!
Fedezze fel a KPI-k, azaz a fő teljesítménymutatók jelentőségét az üzleti életben! A LiveAgent szoftver és VoIP rendszer segít javítani az ügyfélszolgálat teljesítményét, növelve a vevői elégedettséget az átlagos várakozási és probléma megoldási idők csökkentésével. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!