Mi az érték?
Üzleti szempontból az érték az a pénz, amelyet az ember hajlandó fizetni egy vállalat által nyújtott termékért vagy szolgáltatásért. Más szóval, megéri megvenni ügyfeleinek Öntől valamit.
Amikor az ügyfelek elégedettek az Ön szolgáltatásával és termékeinek minőségével, készek lesznek többet fizetni azért, hogy megszerezzék termékét és szolgáltatásait. Többet fizetne egy iPhone-ért, mivel ismert hírnevük van, és az ügyfélszolgálatuk jó. Pontosabban: ha egy vállalat az ügyfelének elégedettségén dolgozik, akkor építi értékét.
Ha már tudni szeretnéd, hogyan lehet javítani az ügyfélszolgálatot, érdemes elolvasnod, hogy mi a válasz, és hogyan segíthet az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésében. Emellett, a mobil ügyfélszolgálati alkalmazások is fontos szerepet játszanak az ügyfélszolgálati folyamatok egyszerűsítésében, így érdemes megismerkedni velük. Az ügyfélszolgálati képességek fejlesztése szintén kulcsfontosságú, hiszen ezek a készségek segítenek a vásárlói elégedettség növelésében. Fedezd fel, hogy mi az ügyfélérték, és hogyan tudsz értéket teremteni ügyfeleid számára. Végül, ha érdekel, hogyan mérheted ügyfeleid elégedettségét, a vásárlói elégedettség értékelése című cikk is hasznos lehet számodra.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!