Mi a Felfüggesztett jegy?
A LiveAgent felismeri a spam-nek kinéző emaileket. Néhány segédpult rendszerben ezek a jegyek felfüggesztett jegyként vannak elnevezve. A LiveAgent-ben szimplán SPAM a nevük. Ha egy jegy SPAM-ként van jelölve, nem tartozik a “megoldásra váró” sorba, hanem félre lesz rakva. Ha úgy dönt, hogy egyes jegyek nem SPAM-ek, megszüntetheti a jelölését és hozzáadhatja a szokásos sorhoz.
A LiveAgent SPAM szűrőket automatikusan vagy manuálisan be lehet állítani, a preferált körülményei alapján, mint például a kulcsszavak egy tárgyban vagy egy email szövege.
Ha többet szeretnél megtudni a jegykezelésről, akkor érdemes elolvasnod a Jegy Űrlap cikket. Itt megtudhatod, mi az a jegy űrlap, és hogyan segíthet az ügyfélszolgálatod javításában. Érdekelhet még a Függőben Lévő Jegy témája is. Ez az írás részletesen bemutatja, mi az a függőben lévő jegy, és miként használható a hatékonyabb ügyfélkezelés érdekében.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!