Ki a Fiókadminisztrátor?
A fiókadminisztrátor egy olyan személy, aki a LiveAgent fiókját kezeli. Ez egy kulcsfontosságú személy, aki támogatja a munkafolyamatot, így elengedhetetlen a megfelelő admin kiválasztása.
Íme néhány készség, amellyel az admin személyének rendelkeznie kell:
- Figyelem a részletekre
- Szoftver-jártasság
- Projektmenedzsment készségek
- Problémamegoldó készségek (Elemzés, Kutatás, Döntéshozatal)
- Stratégiai készségek
- Szervezési készségek
- Interpersonal skills (Responsibility, Flexibility, Dependability)
Hogyan állíthat be egy adminisztrátort a LiveAgentben?
- Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
- Menjen a Konfigurációkhoz
- Kattintson az Ügynökökre
- Hozza létre az adminisztrátori szerepet a narancssárga plusz gombra kattintva VAGY
- Szerkessze a meglévő ügynök szerepét a jobb oldalon található ceruzára kattintva
- Folytassa a Szerepek lehetőségnél, és válassza ki az adminisztrátori szerepet
Hogyan távolíthatom el a fiókadminisztrátort a LiveAgentből?
- Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
- Menjen a Konfigurációkhoz
- Kattintson az Ügynökökre
- Egyszerűen távolítsa el az adminisztrátort a kuka ikonra kattintva
Hogyan lehet megváltoztatni a fiókadminisztrátor szerepét a LiveAgentben?
- Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
- Menjen a Konfigurációkhoz
- Kattintson az Ügynökökre
- Szerkessze a meglévő ügynök szerepét a jobb oldalon található ceruzára kattintva
- Végül módosítsa a szerepkört egy ügynökre
Mit tehet egy adminisztrátor?
Az adminisztrátorok több jogosultsággal rendelkeznek, mint az ügynökök. Beállíthatják a rendszert, megtekinthetik a jelentéseket és kezelhetik a többi felhasználót. Íme néhány funkció, amelyekhez hozzáférnek:
- Hozzáférés minden jegyhez
- Más támogatási ügynökök hozzáadása és kezelése
- Hozzáférés a támogatási ügynökök változó szerepköréhez
- Részlegek hozzárendelése
- Jelszavak visszaállítása
- Részletes jelentések megtekintése
- Rendszer nyelveinek beállítása
- Jegyszűrők és mezők létrehozása
- Bővítmények telepítése
- Védelem beállítása a tiltott IP-címek és a BAN-előzmények segítségével
- Automatizálás létrehozása a Címkék segítségével
- Szabályok létrehozása (SLA, Időszabályok, Szabályok)
- Sablon üzenetek és előre definiált válaszok létrehozása az egyes részlegekhez
Mi a különbség egy adminisztrátor és egy ügynök között?
A különbség a konfigurációkhoz, jelentésekhez és felhasználók kezeléséhez való hozzáférésben rejlik. Az ügyfélszolgálati fiók adminisztrátora az, aki a vállalat igényeinek megfelelően beállítja a konfigurációkat. Az ügynök csak hozzáférést kap a telefonhívásoktól, chat-ekből és más csatornákból érkező ügyfélkéréshez.
Egy másik különbség az, hogy a fiókadminisztrátora hozzáférhet és megtekintheti az ügynök jelentéseit. Ez lehetővé teszi számukra az egyes ügynökök és a vállalat egészének fejlesztési területeinek azonosítását.
Miért fontos konfigurálni a beállításokat a LiveAgentben?
Az ügyfél szoftverrendszerének beállítása alapvető fontosságú. Hosszú távon hatékonyabbá, időszerűbbé és személyre szabottabbá teszi az ügynökök munkáját. Ez jobb ügyfélszolgálati élményt eredményez.
Ezenkívül az ügynökök és az adminok közötti világos hierarchia megakadályozza az irányítópult nem kívánt módosításait. A fiókadminisztrátorok általában felelősek az ügyfélszolgálati munkafolyamatok, a Szabályok, az SLA-k és más alapvető beállítások beállításáért. Közvetlenül irányítják az ügyfelek képviselőit, és az elemző irányítópulton figyelik teljesítményüket.
Több adminisztrátor használata előnyös lesz az általános ügyfél-elégedettség szempontjából.
A jó ügyfélszolgálati tapasztalat előnyei:
- csökkentett szolgáltatási és marketing költség
- ügyfélmegtartás (hűség)
- több ügyfélszerzés
Frequently Asked Questions
Ki az ügyfélszolgálati fiók rendszergazdája?
Az ügyfélszolgálati fiók rendszergazdája felelős a számítógépes hálózatok működéséért. Telepíti és üzemelteti a szervezet számítógépes rendszereit. Ezek lehetnek helyi hálózatok (LAN), hálózati szegmensek, intranetek, nagy kiterjedésű hálózatok (WAN) és más rendszerek, amelyeket adatátvitelre használnak.
Mik a LiveAgent fiókadminisztrátor feladatkörei?
A LiveAgent fiókadminisztrátora konfigurálhatja a rendszert, kezelheti a többi felhasználót és megtekintheti a jelentéseket. Hozzáfér a LiveAgent összes funkciójához (konfigurálható biztonság, automatizálás létrehozása címkék használatával, szűrők beállítása vagy bővítmények telepítése).
Ki az ügyfélszolgálat fiók adminisztrátora?
A Help Desk fiók adminisztrátora felelős a számítógépes hálózatok működéséért. Telepíti és üzemelteti a szervezet számítógépes rendszereit. Ezek lehetnek helyi hálózatok (LAN), hálózati szegmensek, intranetek, nagy kiterjedésű hálózatok (WAN) és más rendszerek, amelyek adatátvitelre szolgálnak.
Mi a különbség egy adminisztrátor és egy felhasználói fiók között?
A LiveAgent-ben a felhasználók több szerepet játszhatnak. Lehet például “Felhasználó” vagy “Adminisztrátor”. Ez a két szerep elsősorban a fiók egyes elemeihez való hozzáférés, valamint a fiókkal kapcsolatos műveletek végrehajtásának joga tekintetében különbözik egymástól. A “Felhasználó” megtekintheti a fiókot, nincs kezelési joga és hozzáférése az összes funkcióhoz. Az “Adminisztrátor” teljes jogokkal és hozzáféréssel rendelkezik a fiók, az információk és a felhasználók kezeléséhez.
Miután elolvasta a fiókadminisztrátorról szóló oldalunkat, érdemes tovább böngészni, hogy teljes képet kapjon a témáról. Ha kíváncsi, ki a fiókadminisztrátor és milyen készségekkel kell rendelkeznie, kattintson ide. Érdekelheti az is, hogy hogyan állíthat be egy adminisztrátort a LiveAgentben, ami segíthet a folyamat egyszerűsítésében. Ha valaha is szüksége lenne rá, itt megtalálja, hogyan távolíthatja el a fiókadminisztrátort a LiveAgentből. Szeretné tudni, hogyan változtathatja meg a fiókadminisztrátor szerepét? Ez az információ is elérhető. További információt kaphat arról, mit tehet egy adminisztrátor, hogy jobban megértse szerepüket. Ha érdeklik a különbségek, nézze meg, mi a különbség egy adminisztrátor és egy ügynök között. Végül, tudjon meg többet arról, miért fontos konfigurálni a beállításokat a LiveAgentben, hogy javítsa az ügyfélszolgálati élményt.
Fedezze fel a hívásidő jelentőségét az ügyfélszolgálati teljesítmény mérésében! Ismerje meg, hogyan számítsa ki az átlagos hívási időt, és különböztesse meg az átlagos kezelési időtől. Optimalizálja call centerét szakértői magyarázatokkal és mélyreható belső tudásbázissal. Kezdje az ingyenes LiveAgent fiókját még ma!