Mi az a függőben lévő jegy?
A jegy függőben lévőként történő megjelölése arra szolgál, hogy jelezze, hogy több időre van szükség a megoldáshoz. Ha egy jegyet függőben lévőként jelölünk meg, az SLA időzítője szünetel. Ez több időt biztosít a jegyért felelős ügynöknek a megoldás megtalálásához.
Nem szükséges, hogy a jegyet életciklusa alatt Függőben lévőként jelöljék meg, mivel azonnal megoldható, és ezért közvetlenül Megoldottként jelölhető meg.
Ha érdekel, hogyan kezelheted a felfüggesztett jegyeket, érdemes tovább olvasni ezt a témát. Megtudhatod, milyen lépések szükségesek a felfüggesztett jegyek megoldásához, amely segít javítani az ügyfélszolgálati folyamatokat.
A jegyek kezelésének részletei is fontosak lehetnek, ezért nézd meg a jegy életciklusát. Az életciklus megismerése segíthet hatékonyabbá tenni a jegykezelést és javítani az ügyfélélményt.
Ha szeretnéd megérteni, hogyan működik a jegykezelő rendszer, látogass el a jegykezelő rendszer oldalára. Ez az információ segíthet abban, hogy döntést hozz arról, hogy melyik rendszer a legmegfelelőbb a vállalkozásod számára.
A jegyekkel kapcsolatos további részletekért, mint például az ügynöki hatáskör, olvasd el az ügynök jegy hatáskör magyarázatát. Ezek az információk segíthetnek a feladatok delegálásában és a felelősség meghatározásában.
Végül, ha érdekel, hogyan lehet a jegyeket hatékonyan rögzíteni, nézd meg a jegy űrlap magyarázatát. Az űrlapok használata segíthet a jegyek pontos és gyors rögzítésében, ami javíthatja az ügyfélszolgálati hatékonyságot.
Ügyfélszolgálati szoftver szójegyzék
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!