Mi az a függőben lévő jegy?
A jegy függőben lévőként történő megjelölése arra szolgál, hogy jelezze, hogy több időre van szükség a megoldáshoz. Ha egy jegyet függőben lévőként jelölünk meg, az SLA időzítője szünetel. Ez több időt biztosít a jegyért felelős ügynöknek a megoldás megtalálásához.
Nem szükséges, hogy a jegyet életciklusa alatt Függőben lévőként jelöljék meg, mivel azonnal megoldható, és ezért közvetlenül Megoldottként jelölhető meg.
Ha érdekel, hogyan kezelheted a felfüggesztett jegyeket, érdemes tovább olvasni ezt a témát. Megtudhatod, milyen lépések szükségesek a felfüggesztett jegyek megoldásához, amely segít javítani az ügyfélszolgálati folyamatokat.
A jegyek kezelésének részletei is fontosak lehetnek, ezért nézd meg a jegy életciklusát. Az életciklus megismerése segíthet hatékonyabbá tenni a jegykezelést és javítani az ügyfélélményt.
Ha szeretnéd megérteni, hogyan működik a jegykezelő rendszer, látogass el a jegykezelő rendszer oldalára. Ez az információ segíthet abban, hogy döntést hozz arról, hogy melyik rendszer a legmegfelelőbb a vállalkozásod számára.
A jegyekkel kapcsolatos további részletekért, mint például az ügynöki hatáskör, olvasd el az ügynök jegy hatáskör magyarázatát. Ezek az információk segíthetnek a feladatok delegálásában és a felelősség meghatározásában.
Végül, ha érdekel, hogyan lehet a jegyeket hatékonyan rögzíteni, nézd meg a jegy űrlap magyarázatát. Az űrlapok használata segíthet a jegyek pontos és gyors rögzítésében, ami javíthatja az ügyfélszolgálati hatékonyságot.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!