Mi a Hasított jegy?
Néha egy ügyfél két teljesen más kérdést tesz fel egyetlen jegyben. A kérdések egyike talán egy egyszerű vásárlás előtti kérdés és a másik pedig egy nehéz technikai gond. A jobb kényelemért és a könnyebb menedzsmentért használhatja a Hasított jegy funkciót. A hasított jegy virtuálisan félbe fogja vágni a jegyet és készít belőle még egyet egy új egyedi Jegy ID-vel.
A fenti megadott példa relevanciájában folytatni tudja az eladás előtti kérdések megbeszélését az eredeti jegyben és a technikai gondot át tudja szállítani a megfelelő részleghez.
Frequently Asked Questions
Mit jelent az osztott jegy fogalma?
Az osztott jegy funkció lehetővé teszi, hogy egy jegyben lévő két különböző vizsgálatot két jegyre osszon. Ez megengedi, hogy az értékesítés előtti kérdéseket megvitassák az eredeti jegyben és a technikai kérdéseket a megfelelő részlegre juttassa.
Hogyan tudja használni az osztott jegy funkciót?
Az Osztott jegy funkció jól működik, ha az ügyfél két teljesen más kérdést kérdez egyetlen jegyben - az egyik például egy egyszerű kérdés az értékesítésekről és a másik egy technikai kérdés. Az ilyenféle jegy kettéosztása lehetővé teszi az egyszerű kérelem hatékony kezelését és a nehezebbeket is hatékonyan el lehet küldeni a technikai csapat számára. Ez növeli a hatékonyságot és megkönnyíti a kommunikációt.
Hogyan tudja használni az osztott jegy funkciót a LiveAgent-ben?
Ha egy jegyet két különböző kérelemmel kap, kattintson a három pontra a jegy jobb oldalán és kattintson az "Osztás"-ra. Kiválaszthatja az "Automatikus osztás" opciót, ami duplikálni fogja a jegyet. Ezután a releváns ügynökségek megbirkózhatnak a releváns dolgokkal egyetlen jegyből.
Ha már mindent tudsz a hasított jegyről, érdemes elolvasnod a jegy azonosító oldalát is. Itt megtudhatod, mi az a jegy azonosító, és hogyan használhatod a jegyek hatékony kezelésére.
Továbbá, ha szeretnéd jobban megérteni a jegykezelő rendszerek működését, látogass el a jegykezelő rendszer oldalra. Ez az oldal részletesen bemutatja, mi is az a jegykezelő rendszer, és hogyan segíthet az ügyfélszolgálat javításában.
Végül, ha érdekel a támogatói jegyek világa, akkor a támogatói jegy oldal lehet a következő hasznos olvasmány. Itt megismerheted a támogatói jegyek lényegét és azt, hogyan járulhatnak hozzá az ügyfélszolgálat fejlesztéséhez.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!