Mi az a helyszíni ügyfélszolgálati szoftver?
A helyszíni ügyfélszolgálati szoftver a helyszínen biztosítja az infrastruktúrát. Csak telepítenie kell, és tárolnia a szerverein. Nagy rugalmasságot kínál, és különféle dolgokat konfigurálhat az ilyen típusú szoftverekben. Új funkciókat hozhat létre, vagy megváltoztathatja a meglévőket. Minden adata ellenőrzött és biztonságos. A helyszíni ügyfélszolgálati szoftver időt és pénzt takarít meg Önnek, és javítja a folyamatokat a szervezeten belül.
Ha többet szeretne megtudni a Verloop alternatívákról, fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb választás a piacon. Elege van a jelenlegi help desk szoftveréből? Ismerje meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent-re. Az Nyílt Forráskódú Ügyfélszolgálat oldalunkon elmagyarázzuk, miért lehet előnyös nyílt forráskódú megoldásokat alkalmazni. Szeretné javítani ügyfélszolgálatát? Tudja meg, hogyan segíthet ebben a nyílt forráskódú szoftver. Ha a Vocalcom alternatívák érdeklik, nézze meg, miért a LiveAgent a legjobb választás. Fedezze fel, hogyan lehet spórolni a LiveAgenttel a Vocalcom helyett. Érdeklik a LiveHelpNow alternatívák? Tudja meg, miért a LiveAgent a legjobb választás, és hogyan növelheti az elégedettséget és a teljesítményt. Ha a Lucep migráció iránt érdeklődik, ismerje meg, hogyan válthat könnyedén a LiveAgentre. Tudja meg, milyen adatokat hozhat át Lucepből a LiveAgentre.
Szolgáltatási menedzsment szoftver
Fedezze fel a Szolgáltatási Menedzsment Szoftver előnyeit, amely segíti vállalatát az ügyfélszolgálat optimalizálásában, költségcsökkentésben és időmegtakarításban. Próbálja ki a LiveAgentet ingyen, kötöttségek nélkül, és javítsa ügyfél-elégedettségét hatékony integrációkkal és automatizált megoldásokkal!