Mi az a Hívás továbbítás?
A távközlési szókincsben a hívás továbbítás azt jelenti, hogy a hívás átadható egy másik felhasználónak, amely képes felvenni a hívást. A LiveAgent szolgáltatásban a résztvevő hívás addig vár, amíg fel nem veszik, elutasítják vagy egyszerűen nem válaszolják meg. Ezután a hívás átkerül egy második ügynökre.
Frequently Asked Questions
Mi az a résztvevő áthelyezés?
A felügyelt átvitel olyan, amely a bejövő hívások közben megvárja a hívás befejezését, amíg egy másik ügyintéző fel nem veszi, elutasítja vagy nem fogadja. Ügynökeinek nem kell szükségtelenül várakoztatniuk ügyfeleit. A hívó fél felfüggesztésre kerül, és a kapcsolat létrejön az ügynökkel. Ha az ügyintéző nem válaszol, a hívás visszakerül az előző ügynökhöz.
A kísérő átutalás kiállításának módja
Ha egy ügyféllel folytatott beszélgetés során szeretne felügyelt átvitelt indítani, akkor azt úgy indíthatja el, hogy kiválaszt egy kapcsolatot egy másik ügynökkel. Ekkor az új kapcsolat aktív, az első pedig tartásba kerül.
Ki tud segíteni vagy kiszolgálni a résztvevő transzfert?
A felügyelt átvitelt bármely LiveAgenthez kapcsolódó ügynök kezelheti. Ez egy olyan funkció, amely hatékonyabb ügyfélszolgálatot és magasabb termelékenységet tesz lehetővé.
Ha érdekel, hogyan működnek a hívásátirányítások és milyen előnyökkel járnak, nézd meg a Mik azok a hívásátirányítások? oldalt. Itt megtudhatod, hogyan segíthetnek ezek az eszközök a türelmetlen ügyfelek kezelésében és az ügyfélboldogság növelésében.
Ha kíváncsi vagy a hívásirányítás üzleti előnyeire, kattints a Mi az a hívásirányítás oldalra. Fedezd fel, hogyan növelheti az ügyfélelégedettséget és csökkentheti a működési költségeket az intelligens hívásirányítás használatával.
Érdekel, hogyan működnek a mobil ügyfélszolgálati alkalmazások? Nézd meg a Mik azok a Mobil Ügyfélszolgálati Alkalmazások? oldalt, ahol részletes áttekintést kapsz az Android és iOS alkalmazásokról.
Szeretnél többet megtudni a jelentésekről és azok szerepéről? Látogass el a Jelentések (Elmagyarázva) oldalra, hogy megértsd, hogyan segítenek a jelentések az ügyfélszolgálat hatékonyságának javításában.
Ha érdekelnek a szoft-telefonok és azok használata, tekintsd meg a Mik azok a Szoft-telefonok? oldalt. Itt megtudhatod, hogyan működnek ezek a kliensek iOS és Android eszközökön.
Fedezze fel a híváskezelési idő fontosságát a call centerek hatékonyságának növelésében és az ügyfél-elégedettség javításában. Ismerje meg, hogyan segít a LiveAgent csökkenteni az átlagos kezelési időt, optimalizálni a költségeket, és javítani az ügyfélkapcsolatokat. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel a hívásidő jelentőségét az ügyfélszolgálati teljesítmény mérésében! Ismerje meg, hogyan számítsa ki az átlagos hívási időt, és különböztesse meg az átlagos kezelési időtől. Optimalizálja call centerét szakértői magyarázatokkal és mélyreható belső tudásbázissal. Kezdje az ingyenes LiveAgent fiókját még ma!