Mi a hívásközpont alkalmazás?
Customer service application brings every form of communication, such as emails and chat messages into the command center. This application helps the customer support team to stay organized and managed. It enables users to sort tickets or to assign ticket to a certain agent. There are various features that customer service applications offer – forum, knowledge base, live chat, or mobile support. You can place a help button into your mobile app and customers can also receive a resolution through mobile support.
A hívásközpont alkalmazás egy ügyfélszolgálati applikáció típusa és a vásárlóknak egy hozzáférést biztosít a támogatás megkapására telefonhíváson, hívásközponton keresztül. Emeli az ügyfélszolgálati csapat hatékonyságát és a vásárlói elégedettséget.
Frequently Asked Questions
What is a call center app?
The call center application is one of the types of applications supporting customer service. Thanks to it, the efficiency of the customer service team increases, and thus also its satisfaction. All connection processes are automated.
What are the must-have features of a call center app?
There are several necessary functions of a call center application. These include recording of calls - thanks to such a feature, you’re given the possibility to archive requests and return to them when it’s necessary. You have also interactive voice response features at your disposal, where you can set up some IVR trees and menus for better customer service over the phone. Call forwarding (routing) is also helpful, especially if you need to handle a solid volume of calls, since clients can be matched to agents in the right way. What’s more to require, then? Automatic call distribution that reduced the client’s waiting time and redirects calls to the right agent, 24/7 call monitoring and live call forwarding, external integrations (e.g. with CRM to boost sales and keep it on track) and detailed analysis in the form of reports are also sought after.
How to connect a call center app to a help desk in LiveAgent?
LiveAgent has a built-in call center. Thanks to this combination, both configuration and use are easy. If you have already created an account you will find a setup option in the dashboard. Connect your devices, add phone numbers and also add a call center button on your website. It will take you a few minutes.
Ha szeretné megtudni, hogyan lehet erős ügyfélkapcsolatokat építeni, nézze meg a hívásközpont sablonokat. Ezek segíthetnek Önnek abban, hogy hatékonyabb szkripteket állítson össze a call centerében.
Érdekli, mi az a call center? Ismerje meg a különböző funkciókat és előnyöket, melyek segítenek vállalkozása növekedésében.
Ha többet szeretne tudni a VoIP szoftverekről és azok előnyeiről, látogasson el a VoIP szoftver oldalra. Itt részletesen megismerheti, hogyan működik és miért érdemes használni.
Érdeklődik, mi az a helyszíni ügyfélszolgálati szoftver? Fedezze fel, hogyan segítheti vállalkozását egy ilyen szoftver a hatékonyabb ügyfélszolgálatban.
Ha szeretné javítani online ügyfélszolgálatát, olvassa el az online ügyfélszolgálat részleteit. Megtudhatja, hogyan lehet hatékonyabb és gyorsabb a kommunikáció az ügyfelekkel.
Végül, ha szeretne többet tudni a VoIP számokról, tekintse meg ezen oldalunkat. Itt megtudhatja, miért lehet előnyös vállalkozása számára VoIP számokat használni.
Fedezze fel a híváskezelési idő fontosságát a call centerek hatékonyságának növelésében és az ügyfél-elégedettség javításában. Ismerje meg, hogyan segít a LiveAgent csökkenteni az átlagos kezelési időt, optimalizálni a költségeket, és javítani az ügyfélkapcsolatokat. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel, hogyan segít a kimenő hívásközpont a hatékony kommunikációban és proaktív ügyfélszolgálatban. Ismerje meg a LiveAgent szoftver előnyeit, mint az automata tárcsázás, hívásrögzítés, és click-to-call képesség. Növelje értékesítését, javítsa ügyfélszolgálatát, és kövesse nyomon fontos mutatóit. Indítsa el ingyenes fiókját most!