Mi az a hívókövető szoftver?
Ez a szoftver különféle információkat gyűjt és rögzít a bejövő hívásokról. Ezen adatok elemzése lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy célzott marketing taktikákat dolgozzanak ki. Ezzel a szoftverrel megtudhatja, hogy miről szólt a hívás, hogyan kapta meg a hívó a telefonszámát, és megtudhatja a hívás kimenetelét.
Az ügyfélkövető rendszer segítségével a vállalkozások összekapcsolhatják online és offline marketingtevékenységeiket. A látogatókövetéshez hasonlóan az ezzel a módszerrel nyert adatok felhasználhatók a keresőoptimalizálásban (SEO), különféle marketingkampányok, közösségi média vagy offline hirdetési kampányok, valamint a jövőbeni telefonhívások során.
Hogyan működik a hívókövető szoftver?
A nyomkövető szoftver egy helyi vagy egy ingyenesen hívható számot rendel az üzleti telefonvonalhoz. Amikor a következő hívás megtörténik, a hívókat a hozzárendelt telefonvonalra irányítja. Eldöntheti, hova küldi a hívásokat: a marketing osztályra, az értékesítési csapatra vagy akár a mobiltelefonjára. Továbbá eldöntheti, hogy melyik marketingkampányhoz köti telefonszámát. Ez segít a későbbi híváselemzésben. A hívás az Ön által küldött hírlevélhez kapcsolódik? Vagy a webhelyed nyitóoldaláról származik?
Ha mindezt a beállítást elvégezte, a hívókövető szoftver adatokat gyűjt, hogy további betekintést nyújtson a hívó felé.
Az összegyűjthető adatok a következők:
- hívásrögzítés
- hívó adatai – név, hely stb.
- hívás részletei – dátum, hívás időtartama stb.
- hívás forrása – SEO, email marketing kampány/a>, stb.
Hogyan segíthet a hívókövetés a marketing döntéseimben?
A hívókövetési megoldás lehetővé teszi marketingcsapatának a telefonbeszélgetések elemzését. Az összegyűjtött adatok segítenek nekik jobb hívóélményt teremteni az ügyfelek számára. A fejlett híváskövetés biztosítja, hogy a marketingszakemberek valós idejű jelentésekkel optimalizálják a fizetett keresést és más digitális marketing stratégiákat. Ezenkívül további adatokat szolgáltat a marketing ROI méréséhez, és növeli a ROAS-t.
Továbbá az összes információt folyamatosan hozzáadhatja a hívóprofilokhoz, így minden beszélgetési csatornához minden részlet egy helyen megtalálható. Így nem csak a csapatának lesz sokkal kevesebb gondja a szükséges adatok megtalálásával, hanem a marketing hatékonysága is javulni fog.
Milyen előnyei vannak vállalkozása számára a hívókövető szoftver használatának?
Az összegyűjtött adatok elemzése rendkívüli módon segít megérteni marketingkampányai teljesítményét. Ha betekintést nyer a marketingtevékenységek minden aspektusába, magasabb konverziós arányokat érhet el, és növelheti vállalkozása bevételét.
A felhőalapú híváskövető szoftver lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy tanulmányozzák az ügyfelek utazásait, és konkrét kampányokhoz kössék őket. A Google Adwords lehetővé teszi, hogy ezekre a megállapításokra alapozva pontosan célzott tartalmakat és hirdetéseket hozzon létre. Ez lehetővé teszi a kattintásonkénti költség (CPC) és a hirdetésenkénti költség (CPA) csökkentését.
Ezenkívül, ha tudják, mely csatornák működnek a legjobban az Ön vállalkozása számára, a marketingesek és az ügynökök jobban összpontosíthatnak a potenciális ügyfelek fizető ügyfelekké alakítására, valamint a konverziók nyomon követésére. Ezenkívül az ügyfelekkel folytatott beszélgetések részletes ismerete lehetővé teszi a lehető legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.
Milyen típusú hívókövető szoftverek vannak?
Négy típusú hívókövető szoftver létezik.
1. Visszahívás funkció
It is an internet-based solution. A company creates an advertisement that prompts the prospect to provide their phone number. The call-back software collects this information so the sales representatives can contact the lead.
2. Hívószám követés
Ez a nyomkövető rendszer több számot biztosít a vállalatok számára, amelyek online és offline módon is nyomon követhetik marketingtevékenységeiket. Ez segít a marketingeseknek meghatározni, hogy mely csatornák vonzzák a legtöbb potenciális vásárlót.
3. Dinamikus híváskövetés
Ez a szoftver lehetővé teszi a webhelyek programozását, hogy az oldal minden betöltésekor telefonszámot cseréljenek különböző felhasználók számára. Ezek a számok előre meghatározott feltételek alapján jelennek meg a potenciális érdeklődők számára.
A dinamikus híváskövetésnek két típusa van:
- csatornaalapú nyomon követés – Ez a szoftver információkat gyűjt a potenciális ügyfelekről azon csatorna alapján, amelyen keresztül megtalálták a vállalkozását. Jól ismert példa erre a rendszerre a Google AdWords és a Bing Ads.
- egyedi munkamenet-követés – Ez a rendszer információkat gyűjt a potenciális ügyfelek munkamenetéről az idő múlásával. Minden munkamenethez egyedi számot rendel, és így pontosan meg tudja határozni, hogy pontosan hol volt a vezető a webhelyen, amikor hívást kezdeményeztek.
4. Statikus számkövetés
Általában offline híváskövetésre használják. A cég minden marketingcsatornához más-más számot biztosít – hírlevél, hirdetés a tévében, óriásplakát stb.
Mire kell figyelni a hívókövető szoftver szolgáltatójának kiválasztásakor?
A különböző szolgáltatók különböző lehetőségek közül választhatnak. Segítene, ha kutatást végezne annak megállapítására, hogy melyik nyomkövetési szolgáltató felel meg leginkább az Ön üzleti igényeinek. Nézze meg, mennyit számítanak fel havonta egy felhasználóért, és van-e korlátlan felhasználói lehetőségük.
Olvassa el a felhasználói véleményeket online, és hivatkozzon rájuk más forrásokkal. Fontolja meg, hogy a vélemények mely szempontjai vonatkoznak vállalkozására, és koncentráljon arra, hogy többet megtudjon ezekről.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Mi az a hívókövető szoftver?
Ez a szoftver információkat gyűjt a bejövő hívásokról. A rendszer bizonyos típusai rögzítik a bejövő hívásokat későbbi elemzés és konverziókövetés céljából. A hívófél-követő szoftver információkat szerez a hívó fél földrajzi helyéről, telefonszámáról stb. A szoftver használatával a marketingesek összekapcsolhatják online és offline marketingtevékenységeiket.
Hogyan működik a hívókövető szoftver?
A hívókövető szoftver számot rendel egy üzleti telefonvonalhoz. Amikor a vezető hív, a rendszer a hívást a hozzárendelt telefonvonalra irányítja. Beállíthatja, hova szeretné küldeni a hívásokat: marketing osztály, értékesítési csapat stb.
Milyen előnyei vannak vállalkozása számára a hívókövető szoftver használatának?
A nyomkövetési funkciók révén nyert adatok elemzésének képessége lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy a leadeket a marketingkampányokhoz igazítsák. Ez segít nekik megérteni az egyes csatornák marketing ROI-ját, és ennek megfelelően beállítani a költségvetést. A nyomkövető szoftver által biztosított adatok megértése lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy a marketingüzenetek javítására és a célzott kampányok létrehozására összpontosítsanak. Ezenkívül segíti az ügyfélszolgálati csapatokat a legjobb szolgáltatás nyújtásában és az ügyfelek elégedettségének növelésében. A valós idejű betekintés lehetővé teszi a bejövő telefonhívások hatékony kezelését a teljes ügyfélút során.
Miután többet megtudtál a hívókövető szoftver fogalmáról, érdemes elolvasni, hogy pontosan hogyan működik a hívókövető szoftver. Ez segíthet megérteni, hogyan nyújthat előnyöket a vállalkozásod számára. Ha érdekel, hogyan támogathatja a hívókövetés a marketing döntéseidet, akkor az erről szóló rész is hasznos lehet. Fedezd fel, milyen különböző típusú hívókövető szoftverek léteznek, hogy megtaláld a legmegfelelőbbet a vállalkozásodnak.
Fedezze fel a híváskezelési idő fontosságát a call centerek hatékonyságának növelésében és az ügyfél-elégedettség javításában. Ismerje meg, hogyan segít a LiveAgent csökkenteni az átlagos kezelési időt, optimalizálni a költségeket, és javítani az ügyfélkapcsolatokat. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel a hívásidő jelentőségét az ügyfélszolgálati teljesítmény mérésében! Ismerje meg, hogyan számítsa ki az átlagos hívási időt, és különböztesse meg az átlagos kezelési időtől. Optimalizálja call centerét szakértői magyarázatokkal és mélyreható belső tudásbázissal. Kezdje az ingyenes LiveAgent fiókját még ma!