Mi az az irányítópult?
Az irányítópult az a képernyő, amely egy helyen jeleníti meg a felhasználókkal kapcsolatos információkat, így azokhoz könnyű hozzáférni. Segít a képviselőknek, hogy naprakészek legyenek a vállalat legfontosabb információival kapcsolatban.
Az irányítópult valós idejű adatokat mutat, és segíti a képviselőket a teljesítményük figyelemmel kísérésében. Például amikor egy ügyfélszolgálati képviselő bejelentkezik a fiókjába a céges weboldalon, láthatja a neki és a részlegén dolgozó képviselőknek kiosztott nyitott jegyek mennyiségét. Ha nagyon sok nyitott jegy van, az azt jelenti, hogy a képviselő és csapata nem dolgozik jól az ügyfelek igényeinek kielégítése érdekében.

Miután elolvasta a jelenlegi oldalt, érdemes felfedeznie, hogy mi az ügyfélportál. Az ügyfélportálok segítenek növelni az ügyfél elégedettségét és csökkenteni a támogatási költségeket. Továbbá, az élő támogatás fontosságáról is olvashat, ami közvetlen kapcsolatot biztosít az ügyfelekkel, hogy azonnali segítséget nyújthasson. Ha érdekli, hogyan lehet optimalizálni az ügyfélkapcsolatait, nézze meg az ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftver előnyeit. Végül, ha szeretné finomítani e-mail kommunikációját, olvassa el az ügyfélszolgálati e-mail etikett alapelveit a jobb ügyfélszolgálat érdekében.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a LiveAgenttel! Többcsatornás support, 24/7 elérhetőség, 30 nap ingyen próba. Kezdje most!