Mi az az irányítópult?
Az irányítópult az a képernyő, amely egy helyen jeleníti meg a felhasználókkal kapcsolatos információkat, így azokhoz könnyű hozzáférni. Segít a képviselőknek, hogy naprakészek legyenek a vállalat legfontosabb információival kapcsolatban.
Az irányítópult valós idejű adatokat mutat, és segíti a képviselőket a teljesítményük figyelemmel kísérésében. Például amikor egy ügyfélszolgálati képviselő bejelentkezik a fiókjába a céges weboldalon, láthatja a neki és a részlegén dolgozó képviselőknek kiosztott nyitott jegyek mennyiségét. Ha nagyon sok nyitott jegy van, az azt jelenti, hogy a képviselő és csapata nem dolgozik jól az ügyfelek igényeinek kielégítése érdekében.
Miután elolvasta a jelenlegi oldalt, érdemes felfedeznie, hogy mi az ügyfélportál. Az ügyfélportálok segítenek növelni az ügyfél elégedettségét és csökkenteni a támogatási költségeket. Továbbá, az élő támogatás fontosságáról is olvashat, ami közvetlen kapcsolatot biztosít az ügyfelekkel, hogy azonnali segítséget nyújthasson. Ha érdekli, hogyan lehet optimalizálni az ügyfélkapcsolatait, nézze meg az ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftver előnyeit. Végül, ha szeretné finomítani e-mail kommunikációját, olvassa el az ügyfélszolgálati e-mail etikett alapelveit a jobb ügyfélszolgálat érdekében.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!
Fedezze fel az érintési pontok fontosságát a vásárlói út során! Tudja meg, hogyan segíthetnek ezek a vállalatoknak a termékeik hatékonyabb hirdetésében. Próbálja ki a LiveAgentet ingyenesen, és növelje érintési pontjait, hogy javítsa ügyfélszolgálata minőségét! Csatlakozzon boldog ügyfeleink közösségéhez, és nyújtson kiváló ügyféltámogatást.
Fedezze fel a KPI-k, azaz a fő teljesítménymutatók jelentőségét az üzleti életben! A LiveAgent szoftver és VoIP rendszer segít javítani az ügyfélszolgálat teljesítményét, növelve a vevői elégedettséget az átlagos várakozási és probléma megoldási idők csökkentésével. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!