Mi az az IT jegykezelő rendszer?
Az IT jegykezelő rendszer az ügyfélszolgálat része, ami megkönnyíti az ügyfélnek a segítségkérést és az ügynököknek, gyorsabb válaszadási lehetőséget biztosít. Ha az ügyfél az ön cégével kapcsolatba lép, küld egy e-mailt, élő csevegést folytat az ügynökeivel, vagy más csatornán lép önnel kapcsolatba, a kommunikáció jegyekben tárolódik. Az IT jegykezelő rendszer kezeli az összes jegyet, így segíti, és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.

Ha szeretnél mélyebben elmerülni a jegykezelő rendszerek világában, akkor érdemes elolvasnod a cikket a jegykezelő szoftver kiválasztásáról. Ez az írás nem csak a legjobb opciókat ismerteti, hanem abban is segít, hogy mely szempontokat érdemes figyelembe venni a választás során.
Emellett, ha szívesen megismernéd, hogyan teheted még hatékonyabbá az ügyfélszolgálati folyamataidat, nézd meg a jegykezelő sablonokról szóló oldalt. Itt hasznos sablonokat találhatsz, amelyek segíthetnek a különböző ügyfélkapcsolati helyzetek kezelésében.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!