Mi az az ITIL
Az ITIL, vagy más néven, információtechnológiai infrastuktúra könyvtár, egy útmutatókból és a tervezéshez szükséges bevált gyakorlatokból álló gyűjtemény, az IT szolgáltatások menedzseléséhez. (ITSM) Procedúrákat, feladatokat, informciókat tartalmaz amit a cég stratégiájának kidolgozásánál kiválóan lehet alkalmazni. Ezek segítenek a cégeknek és vállalkozásoknak a kockázatkezelésben, jó ügyfélkapcsolatok kialakításában, hatékonyság és versenyképesség növelésében, árredukálásban és még sok másban. A fejlődés mértékének felmérésére is használják.
Az ITIL rendszeréről szóló cikket olvasva érdemes tovább mélyedni a témában. Olvassa el az ITIL (Elmagyarázva) cikket, hogy részletesebb képet kapjon az ITIL működéséről és hasznáról. Ha pedig szeretne javítani ügyfélszolgálati tevékenységén, nézze meg a Mi az az ITIL oldalt, ahol további tippeket és stratégiákat talál.
Ügyfélszolgálati szoftver szójegyzék
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Fedezze fel, hogyan segít az IT ügyfélszolgálat a műszaki problémák megoldásában és az ügyfél elégedettség biztosításában! Ismerje meg a LiveAgent szoftver előnyeit, amely hatékonyan kezeli az ügyfelek igényeit egy univerzális postaládában. Indítson ingyenes fiókot és tapasztalja meg a minőségi ügyfélszolgálat új szintjét!
Fedezze fel a KPI-k, azaz a fő teljesítménymutatók jelentőségét az üzleti életben! A LiveAgent szoftver és VoIP rendszer segít javítani az ügyfélszolgálat teljesítményét, növelve a vevői elégedettséget az átlagos várakozási és probléma megoldási idők csökkentésével. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!