Mi az a jegy azonosítója?
A jegyazonosító egy nagybetűk és számok sorozatából álló hivatkozási szám. Minden azonosító 11 karakterből áll, és a következő formátumban van: XXX-XXXXX-XXX.
Minden alkalommal, amikor egy jegyazonosítót használnak a LiveAgentben, f.x. egy jegyzetben vagy egy belső csevegésben az Ön kényelme érdekében automatikusan hiperhivatkozásra kerül. Ha az A jegyazonosító szerepel a B jegy megjegyzésében, akkor az az A jegyben is automatikusan szerepel.
Hogyan használhatja a Jegy azonosítót?
A jegy azonosítók megkönnyítik a konkrét jegyek megtalálását anélkül, hogy a help desk rendszerén keresztül kellene keresgélnie. Így gyorsan hozzáadhatja ügyfelének problémáját vagy közölheti annak állapotát. Ezek az azonosítók rendkívül hasznosak, mert kiküszöbölik a félreértéseket és rengeteg időt spórolnak meg az ügynökök számára.
Mi az a jegy?
A jegy egy szolgáltatás igénylése a végfelhasználótól. A szolgáltatási kérelmek sokféle kommunikációs csatornáról érkezhetnek. Ilyen például az e-mail, az élő chat, a közösségi média vagy akár telefonon keresztül. Minden alkalommal, amikor új ügyfélkommunikáció érkezik, egy jegykezelő szoftver automatikusan átalakítja az interakciót jegyre.
Támogatói jegy tulajdonságait:
Jegy azonosítója
Azonnal azonosítsa az ügyfél érdeklődését egy gyors jegyazonosító ellenőrzéssel. Egyszerűen adjon hozzá információkat, vagy közölje a jegy állapotát az ügyféllel.
Jegyfázisok
Soha ne veszítse el a nyomon követését az ügyfelei kérelmeinek a jegyfázis funkcióval. A jegyfázisok a következőképpen jeleníthetők meg: Nyitott, Új, Lezárt, stb.
Automatizált Jegyelosztás
A hatékony ügyfélszolgálat érdekében jogosan kell felosztani az egyes ügyfélképviselők műszakonkénti jegyeinek, hívásainak, chateinek számát. Ennek eredményeként megelőzheti a szer kiégését és növelheti az általános hatékonyságot. Az automatizált jegyelosztás éppen ezt teszi lehetővé. Meghatározhatja az összeget, valamint a szünetet, amelyet az ügynöknek a nap folyamán be kell tartania.
Támogatói Jegyek Tulajdonjoga – Felelősség
Az ügyfélszolgálati ügynökök központi jegyértékesítő szoftvere számos okból hasznos rendszer. Nemcsak az ügynök teljesítményéről szóló jelentéseket láthatja, hanem azt is, hogy melyik ügynök melyik jeggyel foglalkozott. Ez megakadályozza, hogy több ügynök dolgozzon ugyanazon az ügyfélproblémán. Ezenkívül könnyen megállapíthatja, hogy ki volt a felelős egy adott ügyfélproblémáért. Ezenkívül, ha át kell helyeznie az ügyfelet egy másik részlegre, egyszerűen átruházhatja a jegy tulajdonjogát. Ennek eredményeként soha nem fogod hallani: “Nem tudtam, hogy ez az én felelősségem.”
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Ticketing című részt.
Mi az a jegykezelő szoftver?
A jegyértékesítő szoftver egy olyan program, amelyet a támogató csapatok használnak az ügyfelekkel való kommunikáció egyszerűsítésére és kezelésére. A LiveAgent egy egyszerű jegyértékesítő szoftver, amely egyértelműséget és hatékonyságot kölcsönöz az ügyfélszolgálatnak. Ez ad otthont az összes ügyfélkommunikációnak jegyként egy postafiókban.
Például; E-mail, hívások, közösségi média bejegyzések, élő csevegés és még sok más. Ha minden ügyfél megkeresése egyetlen univerzális postafiókban található, akkor könnyen megtalálhatja az összes ügyfél-interakciót és adatot.
Egyéb nagyszerű tulajdonságok:
- Idő szabályok
- Több jegy egyidejű kezelése
- Osztott jegyek
- Kapcsolatfelvételi űrlapok
- Keresés és csere
- E-mail sablonok
- Belső Jegyek
- Jegyzetek
- Hibrid jegykezelés
További információért olvassa el a LiveAgent – Jegykereső szoftver című részt.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
Ha szeretné jobban megérteni a jegykezelés világát, érdemes elolvasnia a "Jegykezelő rendszer" részleteit. Ez a cikk segít megérteni, hogyan működik a rendszer, és hogyan teheti hatékonyabbá az ügyfélszolgálatot.
További információkért a jegykezelő rendszerek előnyeiről, látogasson el a "Mi az a jegyrendszer? (+ Előnyök)" oldalra. Itt felfedezheti, milyen költségekkel jár egy jegykezelő rendszer, és miért lehet előnyös vállalkozásának.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!
LiveAgent 5.28 – a javításokra és fejlesztésekre összpontosítva
Tekintse meg a legújabb LiveAgent frissítési cikket, és megtudja, milyen új fejlesztéseket dolgoztunk ki a LiveAgent 5.28-ban