Mi a jegy hozzárendelés?
A jegy egy ügynök és az ügyfelek közötti kommunikáció. A jegyek gazda nélkül készülnek. A jegyeket hozzá kell rendelni a megfelelő ügyfélképviselőhöz vagy osztályhoz, és manuálisan kell megváltoztatni annak tulajdonosát. Tudja meg, hogy ki felelős a kérdések megválaszolásáért, és kerülje el a problémákat.
A LiveAgenten belül beállíthatja, hogy a válasz után automatikusan jegyeket rendeljen az ügyfélképviselethez. Testre szabhatja saját kritériumait, szabályait és feltételeit a konfigurációban, és futtathatja automatikusan is.
Frequently Asked Questions
Mit jelent a jegy hozzárendelés?
A jegy az ügynök és az ügyfelek közötti kommunikáció fő eszköze. A jegy kijelölése azt jelenti, hogy a jegyet a megfelelő ügynökhöz vagy osztályhoz kell rendelni, hogy képes legyen cselekedni azzal kapcsolatban.
Hogyan hozzárendelhető egy jegy a LiveAgent használatakor?
A LiveAgentben jegyeket rendelhet a megfelelő ügynökhöz. Ez történhet automatikusan azután is, hogy az ügynök válaszol az ügyfélnek. Az adott értesítés tulajdonosa szintén megváltoztatható.
A jegyek hozzárendelése automatikus?
A LiveAgenttel lehetősége van a jegyek automatikus kiosztására. Ez akkor történik, amikor a kérdéses ügynök válaszol az ügyfélnek. A konfigurációban testre szabhatja saját kritériumait, szabályait és feltételeit is.
Miután mindent megtudott a jegy hozzárendelésről, érdemes felfedeznie, hogyan segíthet a jegykezelő rendszer az ügyfélinterakciók zökkenőmentes kezelésében. Ez a rendszer segít a jegyek hatékony kezelésében és az ügyfélszolgálat javításában.
Ha kíváncsi, hogyan működik egy IT jegykezelő rendszer, olvassa el az IT jegykezelési rendszer oldalunkat. Ez az oldal részletezi, hogyan optimalizálhatja IT folyamatait egy ilyen rendszer segítségével.
Azok számára, akik sablonokat keresnek a jegykezelési folyamatokhoz, ajánljuk az ingyenes jegykezelő sablonok oldalát. Ezek a sablonok megkönnyítik a válaszadást és időt takarítanak meg az ügyfélszolgálati munkatársak számára.
Végül, ha többet szeretne megtudni a jegykezelő szoftverekről, látogasson el a jegykezelő szoftver oldalra. Itt áttekintést kaphat a legjobb szoftverekről, amelyekkel javíthatja ügyfélszolgálatát.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!