Mi az a jegyeltérítés?
A jegyeltérítés olyan kifejezés, amelyet akkor használunk, amikor a vállalat az Ügyfélportált vagy a Tudásbázist használja arra, hogy válaszokat adjon az ügyfeleknek, még akkor is, ha ügynökeik offline állapotban vannak. A tudásbázis tökéletes módja a jegyek mennyiségének csökkentésére – a leggyakoribb kérdésekre a GYIK részben vagy a vállalat által létrehozott bármely más kategóriában lehet választ adni.
A Tudásbázis teljesen testreszabható és a vállalat igényeihez igazítható.
Tudjon meg többet arról, hogy vállalatának milyen előnyei származhatnak az Ügyfélportálok és a Tudásbázis használatából.
Ha már megértetted a jegyeltérítés fogalmát, érdemes tovább olvasnod a helyszíni ügyfélszolgálati szoftver előnyeiről. Ez a cikk segít abban, hogyan javíthatod az ügyfélszolgálatodat a megfelelő eszközökkel.
Egy másik hasznos olvasnivaló az elutasító levél sablonok használata, amelyekkel professzionálisan kezelheted a negatív visszajelzéseket. Ezek a sablonok megkönnyítik a nehéz helyzetek kezelését az ügyfelekkel.
Ha szeretnél még többet tudni a mobil megoldásokról, nézd meg a mobil ügyfélszolgálat alkalmazás lehetőségeit. Ez a cikk bemutatja, hogyan érheted el ügyfeleidet bárhol és bármikor, javítva ezzel az ügyfélszolgálati élményt.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!
Discover how LiveAgent's ticketing software streamlines customer communication with unique ticket IDs, automated distribution, and seamless handling of service requests across various channels. Enhance customer experience and efficiency with features like ticket phases and automated allocations. Explore the benefits of using ticket IDs to simplify your support process.