Mi az a jegyeltérítés?
A jegyeltérítés olyan kifejezés, amelyet akkor használunk, amikor a vállalat az Ügyfélportált vagy a Tudásbázist használja arra, hogy válaszokat adjon az ügyfeleknek, még akkor is, ha ügynökeik offline állapotban vannak. A tudásbázis tökéletes módja a jegyek mennyiségének csökkentésére – a leggyakoribb kérdésekre a GYIK részben vagy a vállalat által létrehozott bármely más kategóriában lehet választ adni.
A Tudásbázis teljesen testreszabható és a vállalat igényeihez igazítható.
Tudjon meg többet arról, hogy vállalatának milyen előnyei származhatnak az Ügyfélportálok és a Tudásbázis használatából.
Ha már megértetted a jegyeltérítés fogalmát, érdemes tovább olvasnod a helyszíni ügyfélszolgálati szoftver előnyeiről. Ez a cikk segít abban, hogyan javíthatod az ügyfélszolgálatodat a megfelelő eszközökkel.
Egy másik hasznos olvasnivaló az elutasító levél sablonok használata, amelyekkel professzionálisan kezelheted a negatív visszajelzéseket. Ezek a sablonok megkönnyítik a nehéz helyzetek kezelését az ügyfelekkel.
Ha szeretnél még többet tudni a mobil megoldásokról, nézd meg a mobil ügyfélszolgálat alkalmazás lehetőségeit. Ez a cikk bemutatja, hogyan érheted el ügyfeleidet bárhol és bármikor, javítva ezzel az ügyfélszolgálati élményt.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!