Who is a current user?
Az utolsó ügynököt, aki frissítette a jegyet más néven Jelenlegi felhasználónak nevezzük. Normális, hogy a Jelenlegi felhasználó nem az ugyan az az ügyfélképviselő, akit korábban egy jegyhez rendeltek. A jegy frissítésekor a jelenlegi felhasználó is más lesz.
Ha érdekel, hogyan segíthet javítani az ügyfélszolgálat hatékonyságát, érdemes elolvasni mi az a jegyrendszer és annak előnyeit. Ez a rendszer segíthet átláthatóbbá tenni a folyamatokat és egyszerűsíteni a feladatokat.
Az ügyfélszolgálati kötelességek cikk bemutatja, melyek a legfontosabb feladatok és felelősségek az ügyfélszolgálatban. Ha szeretnél jobban teljesíteni ezekben a szerepekben, ez a cikk hasznos tanácsokat adhat.
Ha érdekel, milyen eszközök segíthetnek az ügyfélszolgálat fejlesztésében, nézd meg az ügyfélszolgálati eszközök leírását. Ezek az eszközök segíthetnek növelni a hatékonyságot és az ügyfél-elégedettséget.
Végül, ha szeretnéd megérteni, miért érdemes jegykezelési rendszert használni, olvasd el a jegykezelési rendszer előnyeiről szóló cikket. Ez bemutatja, hogyan növelheti az ügyfélszolgálat hatékonyságát és az ügyfelek elégedettségét.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!