Mi az a kérelmező?
A kérelmező annak a személynek a neve, aki bármely csatornán keresztül létrehoz egy helpdesk jegyet. A helpdesk természetesen magától értetődik a többi ügyfél között.
Az összes jegy főleg a nevük mellett tartalmaz adatokat a kérelmezőkről. Ez fokozott kontextust biztosít azoknak az embereknek, akik foglalkoznak a szóban forgó jegyekkel. Ez azt jelenti, hogy a jegykezelők tisztában vannak azzal, hogy a kérelmezők a múltban azonos kérdésekről adtak-e jegyet, mi volt a boldogságuk a korábbi ügyletek bármelyikével, és mennyire befolyásoltak társadalmilag stb.
Ha érdekel a különbség a help desk és a service desk között, érdemes elolvasnod az ezzel kapcsolatos cikkünket. Fedezd fel, hogy milyen előnyöket kínál mindkettő a vállalkozásod számára és melyik illik jobban az igényeidhez.
A help desk berendezés részletes bemutatása szintén hasznos lehet. Ismerd meg, milyen eszközökre van szükség egy hatékony help desk működtetéséhez, és hogyan segíthetik ezek a mindennapi munkát.
Ha pedig a legjobb help desk szoftverek érdekelnek 2024-ben, akkor a kapcsolódó cikkünk is jó választás lehet. Fedezd fel, hogyan javíthatja vállalkozásod ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftver használatával.
Végül, ha jegykezelési megoldásokat keresel, nézd meg a jegykezelő szoftver cikkünket. Ismerd meg, hogyan segíthet egy intuitív jegykezelő rendszer az ügyfél-elégedettség növelésében és a hatékonyabb ügyfélszolgálatban.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!