Mik azok a kimenő hívások?
A kimenő hívás egyfajta telefonos interakció, amelyet egy call center ügynök kezdeményez. Általában ezeket a hívásokat az értékesítési csapat tagjai vagy az ügyfélszolgálati képviselők kezdeményezik.
Az értékesítési csapatok hajlamosak hideghívásokat kezdeményezni olyan új potenciális ügyfelek számára, akiknek nincs korábbi kapcsolatuk a vállalattal. Ezek a kimenő értékesítési hívások nagyon hasznosak a potenciális ügyfelek generálásához és a vállalkozások névjegyzékének bővítéséhez.
Stratégiák a sikeres kimenő hívásokhoz
Az alábbiakban talál néhány stratégiát, amelyek segítenek a kimenő hívások következő szintre emelésében.
Mindig tartsa be a törvényt
A különböző helyeken eltérő jogi követelmények vonatkoznak a kapcsolattartó központok működtetésére. Győződjön meg arról, hogy alaposan megértette az Ön területén érvényben lévő törvényeket és előírásokat.
Ha nincs céges ügyvédje, megbízhat egy harmadik fél céget, aki átnézi az összes vonatkozó jogszabályt. Legyen különösen óvatos az ügyfelek információinak és adatainak kezelése és tárolása során. A szivárgás káros lehet az Ön hírnevére, valamint az egész vállalkozására.
Kimenő telefonközpont-kezelő szoftver megvalósítása
Ne becsülje alá a megbízható call center szoftver jelentőségét, amely nagyszerű kimenő hívási képességekkel rendelkezik.
Helpdesk software like LiveAgent makes it possible to set up an outbound call center as a part of your key business operations. It doesn’t only provide the way for your outbound agents to reach potential customers, but it also allows you to later study the customer interactions and further improve your KPIs. In case you are already using another software solution like CallHub or CallPage, LiveAgent supports data migration from these and many other platforms.
Ezenkívül minden fontos ügyféladatot naplózhat egy integrált CRM-be, így ügynökei minden alkalommal kiváló ügyfélélményt tudnak biztosítani.
Képezze munkavállalóit
Senki sem akar olyan személytől hívást kapni, aki ideges vagy ingerült, és akivel egyáltalán nem lehet beszélni. Győződjön meg arról, hogy a kapcsolattartó központ tagjai jól képzettek és felkészültek arra, hogy a helyzettől függetlenül beszéljenek az ügyfelekkel.
Többféleképpen is biztosíthatja alkalmazottainak képzését. Hogy melyiket választja, az a kapcsolattartó központ méretétől, az ügynökök számától és az ügyfelek típusától függ, akikkel általában beszélnek.
Íme néhány módja annak, hogyan képezheti ki a telefonközpont munkatársait:
- set up regular training sessions – They can be led by outside professionals or more experienced employees in your company.
- hold seminars – Keep your agents updated on new practices and technologies that are coming up.
- analyze call recordings – Helpdesk software like LiveAgent allows you to study recordings of previous customer calls. You can use them to teach your employees about good and bad customer service practices.
- use call scripts – Call planning is fundamental, and scripts should be developed carefully. You don’t want your customer support agents or sales reps to sound too rigid and unnatural.
Elemezze és javítsa a KPI-it
Következetesen nyomon kell követnie és frissítenie kell a KPI-it és a vállalkozása számára kitűzött célokat. Néhány KPI-re érdemes figyelni:
- connection rate
- average handle time
- first call resolution
- conversion rate
- occupancy time
- quality scores
- abandon rate
Ezek a KPI-k lehetővé teszik a kimenő telefonközpont sikerességének mérését. Ezenkívül olyan adatokat is biztosítanak Önnek, amelyek segítségével módosíthatja üzleti tevékenységét. Például rájöhet, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nem használ automatikus tárcsázókat vagy prediktív tárcsázókat, de az olyan funkciók, mint az IVR és az automatikus visszahívás, nagyon hasznosak. Így jobban beoszthatja a költségvetését, és zökkenőmentesen tudja tartani a dolgokat.
Make outbound calls with LiveAgent
LiveAgent is a fully-featured call center software with both inbound and outbound capabilities. Get started with our free trial and set up your digital call center today!
Frequently Asked Questions
Mik azok a kimenő hívások és típusai?
A kimenő hívások azok a telefonos interakciók, amelyeket a kimenő call center ügynökök kezdeményeznek az ügyfelek felé. A kimenő hívások típusai közé tartozik a telemarketing és a hideghívás, az adománygyűjtés, az ügyfélszolgálati hívások, a marketingkutatás, a marketinghívások, az ügyfelek felmérései, az értékesítés utáni utóhívások stb.
A kimenő hívás azt jelenti, hogy Ön hívott?
Igen. Kimenő hívás esetén a hívó fél felveszi a kapcsolatot a címzettel.
Hogyan kezeljük a kimenő hívásokat a LiveAgentben?
A LiveAgent helpdesk szoftver lehetővé teszi a kimenő telefonközpont beállítását. Ha érdekli a kiemelkedő ügyfélszolgálat, akkor vagy azonnal ismerkedhet meg a LiveAgent szolgáltatással úgy, hogy regisztrál egy 14 napos ingyenes próbaverzióra, vagy egyeztethet egy bemutató hívást az értékesítési csapat egyik tagjával.
Hogyan lehet a kimenő hívást eredményessé tenni?
Ezt úgy teheti meg, hogy gondoskodik arról, hogy a kimenő telefonos ügyfélszolgálati ügynökei kiváló kommunikációt biztosítsanak az ügyfelekkel – udvariasak, tiszteletben tartják az ügyfelek idejét, és értékesnek érzik magukat. Továbbá mindig kezdeményezzen utóhívást arra az esetre, ha az ügyfélnek további kérdései vannak, nem biztos valamiben stb. Ezzel erős és tartós ügyfélkapcsolatokat építhet ki.
Ha szeretne mélyebben belelátni a kimenő hívások világába, érdemes elolvasni, hogy mi az a kimenő hívásközpont és milyen előnyökkel járhat a használata. Fedezze fel, hogyan növelheti az értékesítést és javíthatja a vásárlói élményt egy jól működő hívásközpont segítségével.
Fedezze fel a hívásidő jelentőségét az ügyfélszolgálati teljesítmény mérésében! Ismerje meg, hogyan számítsa ki az átlagos hívási időt, és különböztesse meg az átlagos kezelési időtől. Optimalizálja call centerét szakértői magyarázatokkal és mélyreható belső tudásbázissal. Kezdje az ingyenes LiveAgent fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan segít a kimenő hívásközpont a hatékony kommunikációban és proaktív ügyfélszolgálatban. Ismerje meg a LiveAgent szoftver előnyeit, mint az automata tárcsázás, hívásrögzítés, és click-to-call képesség. Növelje értékesítését, javítsa ügyfélszolgálatát, és kövesse nyomon fontos mutatóit. Indítsa el ingyenes fiókját most!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!