Mi a kiváló ügyfélszolgálat?
Doing business is not just about selling products or promoting them. The most important part is to deliver an excellent customer service. It can be a key strategy for building sales, revenues and customer satisfaction.
There are many ways and ideas how to deliver an outstanding customer service. At first, your customer service representatives have to have a great knowledge about products and they have to be skilled. It is important to understand your customers, their needs and expectations. You also have to offer them various ways to contact you. Last, but not least, agents have to treat customers as the best as possible and exceed their expectations.
Ha érdekel, hogyan lehet az ügyfélszolgálati sablonok használatával időt spórolni és csökkenteni a hibák lehetőségét, olvasd el a Ügyfélszolgálati sablonok cikket. Ez a cikk bemutatja a legjobb gyakorlatokat és példákat a hatékony kommunikációs sablonokhoz.
Fejleszd ügyfélszolgálati képességeidet az ellenőrzőlista segítségével, amely a Ügyfélszolgálati képességek cikkben található. Fedezd fel, milyen puha készségek számítanak igazán az ügyfélszolgálati munkában, és hogyan javíthatod őket.
Fedezze fel a híváskezelési idő fontosságát a call centerek hatékonyságának növelésében és az ügyfél-elégedettség javításában. Ismerje meg, hogyan segít a LiveAgent csökkenteni az átlagos kezelési időt, optimalizálni a költségeket, és javítani az ügyfélkapcsolatokat. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel a hívásidő jelentőségét az ügyfélszolgálati teljesítmény mérésében! Ismerje meg, hogyan számítsa ki az átlagos hívási időt, és különböztesse meg az átlagos kezelési időtől. Optimalizálja call centerét szakértői magyarázatokkal és mélyreható belső tudásbázissal. Kezdje az ingyenes LiveAgent fiókját még ma!