Mi a Közösségi támogatás?
Ha a közösségi hálózatokon nyújt ügyfélszolgálatot, mint például Facebookon és Twitteren, valami hivatkozik Közösségi Támogatás biztosításával. A Közösségi Támogatás alapvető néhány márka vagy B2C e-kereskedelmi vállalat számára, ahol az ügyfelek millenniálisak és a modern kapcsolatba lépési utakhoz vannak szokva.
A Facebook oldala és Twittere integrálása a LiveAgent-be egyszerű feladat és pár percen belül teljesen fel lesz szerelve a Közösségi Támogatás nyújtásához. Minden tweet specifikus kulcsszavakkal vagy a kezelése tartalmazásával automatikusan jegyekké lesznek alakítva, így ügynökei már akkor megválaszolhatják őket, amint a Sorba lépnek.
Ugyanígy működik a Facebook kommentekkel és privát üzenetekkel. Mindkettő át lesz alakítva Jegyekké, így Ügynökeinek nem kell folyamatosan belépve lenniük a Facebookba, hogy válaszoljanak, ehelyett egyetlen alkalmazásban dolgozhatnak (LiveAgent) és ezzel egyidejűleg válaszolhatnak az általános jegyekre is.
Ha érdekli, hogyan lehet hatékonyan kezelni a közösségi média ügyfélszolgálatot, akkor olvassa el az ingyenes közösségi média ügyfélszolgálati sablonokat. Ezek segítenek gyorsan és hatékonyan válaszolni ügyfeleinek kérdéseire. Ha többet szeretne megtudni a technikai támogatásról, nézze meg a technikai támogatás magyarázatát. Ez az oldal részletezi, hogyan segíthet ügyfeleinek technikai problémáik megoldásában. Az élő támogatás szintén fontos része lehet az ügyfélszolgálatnak. Tudja meg, hogyan lehet valós időben segíteni ügyfeleit. Érdekes lehet még az organikus közösségi média megismerése is, amely a természetes és hiteles kapcsolatok építésére helyezi a hangsúlyt. Végül, ha a legjobb gyakorlatokat keresi, olvassa el a közösségi média ügyfélszolgálati tippeket, ahol hasznos tanácsokat találhat a platformok kezeléséhez és az ügyfelek elégedettségének növeléséhez.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!