Mi az a KPI?
A KPI-k, ( a fő teljesítménymutatók) segítik a vezérigazgatókat, hogy nyomon kövessék az üzleti életük alakulását. Minden üzletágnak külön kpi-je van. A Marketing illetve az ügyfélszolgálat tekintetében ezek a következők:
- Átlagos várakozási idő: az az idő, ami alatt a kérésre reagálnak.
- Átlagos probléma megoldási idő: amennyi időt igénybe vesz, hogy a csapat megoldjon egy problémát.
- Az ügyfél lemond: amikor egy ügyfél elfordul a cégtől, nem veszi igénybe többé a szolgáltatást.
- Ügyfél-elégedettségi eredmény: az ügyfelek elégedettségének mértéke egy rövid idő eltelte után.
Ha szeretné jobban megérteni, hogyan használhatja a mérendő ügyfélmutatókat az ügyfélszolgálat javítására, olvassa el a 20 legfontosabb mutatót, amit mérnie kell. Ezek az információk segítenek optimalizálni a vásárlói élményt és a működési teljesítményt.
Az ügyfél elégedettségi kérdőív megértése elengedhetetlen ahhoz, hogy a vásárlók elégedettségét mérje. Fedezze fel, hogy milyen kérdéseket érdemes feltenni, és hogyan segíthet a megfelelő szoftver az elégedettségi mutatók javításában.
A helyszíni ügyfélszolgálati szoftver megismerése lehetőséget ad arra, hogy az ügyfélszolgálatot még hatékonyabban kezelje. Tudja meg, hogyan integrálhatja ezt a megoldást a napi működésbe.
A VoIP szoftver használata jelentős előnyökkel járhat a hagyományos telefonos megoldásokhoz képest. Ismerje meg, hogyan működik, és milyen előnyei vannak a vállalkozása számára.
Végül, tudjon meg többet arról, hogy mi az ügyfélportál, és hogyan segíthet az ügyfél önkiszolgáló portál növelni az elégedettséget és csökkenteni a támogatási költségeket. Fedezze fel az önkiszolgáló lehetőségek előnyeit.
Fedezze fel a VoIP telefonok világát a LiveAgent segítségével! Takarítson meg költségeket és élvezze a rugalmas kommunikációt a fejlett, internetalapú technológiával működő digitális telefonokkal. Tudjon meg többet a VoIP telefonok működéséről, típusairól és előnyeiről. Kezdje el ingyen a felhőalapú telefonrendszer használatát, és tapasztalja meg a modern kommunikáció előnyeit most!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!