Mi az a KPI?
A KPI-k, ( a fő teljesítménymutatók) segítik a vezérigazgatókat, hogy nyomon kövessék az üzleti életük alakulását. Minden üzletágnak külön kpi-je van. A Marketing illetve az ügyfélszolgálat tekintetében ezek a következők:
- Átlagos várakozási idő: az az idő, ami alatt a kérésre reagálnak.
- Átlagos probléma megoldási idő: amennyi időt igénybe vesz, hogy a csapat megoldjon egy problémát.
- Az ügyfél lemond: amikor egy ügyfél elfordul a cégtől, nem veszi igénybe többé a szolgáltatást.
- Ügyfél-elégedettségi eredmény: az ügyfelek elégedettségének mértéke egy rövid idő eltelte után.

Ha szeretné jobban megérteni, hogyan használhatja a mérendő ügyfélmutatókat az ügyfélszolgálat javítására, olvassa el a 20 legfontosabb mutatót, amit mérnie kell. Ezek az információk segítenek optimalizálni a vásárlói élményt és a működési teljesítményt.
Az ügyfél elégedettségi kérdőív megértése elengedhetetlen ahhoz, hogy a vásárlók elégedettségét mérje. Fedezze fel, hogy milyen kérdéseket érdemes feltenni, és hogyan segíthet a megfelelő szoftver az elégedettségi mutatók javításában.
A helyszíni ügyfélszolgálati szoftver megismerése lehetőséget ad arra, hogy az ügyfélszolgálatot még hatékonyabban kezelje. Tudja meg, hogyan integrálhatja ezt a megoldást a napi működésbe.
A VoIP szoftver használata jelentős előnyökkel járhat a hagyományos telefonos megoldásokhoz képest. Ismerje meg, hogyan működik, és milyen előnyei vannak a vállalkozása számára.
Végül, tudjon meg többet arról, hogy mi az ügyfélportál, és hogyan segíthet az ügyfél önkiszolgáló portál növelni az elégedettséget és csökkenteni a támogatási költségeket. Fedezze fel az önkiszolgáló lehetőségek előnyeit.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!