Mi a Lezárt jegy?
A végső jegy státusz általában a ‘lezárt’. A legjobb gyakorlat az iparban az, ha a vásárló és nem az ügynök az, aki lezárja a jegyet a jegy státuszának ‘Megoldottá’ való változtatása után, ami azt jelzi, hogy a kérelmező egyetért a megoldással. Ha a kliens nem ért egyet, akkor válaszolhat a jegyre és ki lesz véve a ‘Megoldott’ részlegből.
Ha érdekli, hogyan kezelhetők a felfüggesztett jegyek, érdemes elolvasnia a Felfüggesztett Jegy című cikket. Ez segíthet megérteni, mikor és miért kerül egy jegy felfüggesztésre a rendszerben.
A jegy űrlapokkal kapcsolatos részleteket a Jegy Űrlap című oldalon találhatja meg. Ez a cikk bemutatja, hogyan segítenek ezek az űrlapok az ügyfélszolgálati folyamatokban.
Ha szeretné megismerni a nyílt forráskódú jegykezelési rendszerek előnyeit, nézze meg a Nyílt Forráskódú Jegykezelő Rendszer című cikket. Ez az oldal átfogó képet ad arról, hogyan működnek ezek a rendszerek és hogyan javíthatják az ügyfélszolgálat hatékonyságát.
A jegykezelő rendszerek általános ismertetését a Jegykezelő Rendszer című cikkben találja. Ez az oldal segít megérteni, hogy milyen funkciók és előnyök járnak a jegykezelő rendszerek használatával.
Ha kíváncsi a jegymezők működésére és hasznosságára, látogassa meg a Jegy Mezők című oldalt. Ez a cikk részletezi, hogy milyen információkat tárolhat ezekben a mezőkben, és hogyan profitálhat belőlük.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!