Mi a makró?
Lehetnek bizonyos műveletek, amelyeket az ügyfélszolgálati csapat folyamatosan ismétel. Az idejük megtakarítása érdekében készíthet válaszokat vagy műveleteket, és hagyhatja, hogy a csapata ezeket használja, ahelyett, hogy minden alkalommal át kellene mennie az egész folyamaton.
A makrók (vagy sablon vagy előre definiált válaszok) gyors választ nyújtanak az ügyfelek igényeinek kielégítésére. Segítenek abban is, hogy konzisztenciát érjen el a támogató csoport különböző tagjainak válaszaiban.
Tudjon meg többet a Sablon üzenetekről a LiveAgentben
Ha szeretné tovább bővíteni tudását a makrókról, érdemes elolvasni a Mi az API? című cikket. Az API-k segíthetnek az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésében, ami hozzájárul a jobb ügyfélélményhez.
Az IT ügyfélszolgálat működéséről további információt az IT Ügyfélszolgálat (Elmagyarázva) oldalon találhat. Ez a cikk bemutatja, hogyan segíthet az IT támogatás a zökkenőmentes ügyfélkapcsolatok fenntartásában.
Ha szeretné tökéletesíteni az e-mail kommunikációját, az Ügyfélszolgálati E-mail Etikett című cikk remek útmutató. Az e-mail etikett javítása kulcsfontosságú az ügyfélkapcsolatok erősítésében.
Végül, ha visszajelzést szeretne kérni ügyfeleitől, a Visszajelzés Kérése E-mail Sablon útmutatással szolgál. A jól megírt visszajelzési kérelem e-mailek segíthetnek az ügyfélszolgálat folyamatos fejlesztésében.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!