Mi az a megtekintett oldalak munkamenetenként?
Egy cikknek sok oldala van. Ha valaki rábukkan a cikkére, akkor valószínű, hogy esetleg nem fogja megnézni az összes oldalt. Néhány közülük olyan tartalommal bírhat, amelyet az illető keres, ezért a többi oldalt felesleges lenne megtekinteni, és kihagynák.
Egy személy által megtekintett oldalak hasznosak a cikkek javításához, mivel ezek megmutatják, hogy mit keres az ügyfél. Tehát a cikk közzététele előtt legközelebb ellenőrizheti a tartalmat, és ha úgy gondolja, hogy ügyfele nem igényel bizonyos információkat, eltávolíthatja azokat.
Ha már megismerted, hogyan lehet nyomon követni a megtekintett oldalakat munkamenetenként, érdemes elmélyedni abban, hogy hogyan használhatsz mellékleteket a cikkekben, hogy még informatívabbá tedd az ügyfélszolgálati tartalmaidat. Ezek az anyagok segíthetnek abban, hogy az ügyfelek könnyebben hozzáférjenek a számukra fontos információkhoz.
Továbbá, ha szeretnéd fejleszteni az ügyfélközpontú megközelítésedet, olvasd el, hogy mi az ügyfél centrikus kultúra, és hogyan alkalmazhatod azt a mindennapi tevékenységeid során. Az ügyfél elégedettségének növelése érdekében fontos, hogy mindig az ügyfél igényeit helyezd előtérbe.
A jegy űrlap megértése is kulcsfontosságú lehet az ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálásához. Ismerd meg, hogyan segíthet egy jól megtervezett jegy űrlap az ügyfélkérdések hatékonyabb kezelésében.
Ha közösségi média platformokon is aktív vagy, akkor mindenképp nézd meg az ingyenes közösségi média ügyfélszolgálati sablonokat. Ezek a sablonok segíthetnek abban, hogy gyorsan és hatékonyan válaszolj az ügyfelek kérdéseire és hozzászólásaira.
Végül, ha érdekel az organikus tartalom ereje, akkor olvasd el az organikus közösségi média szerepéről szóló cikket. Ebben megtalálhatod, hogyan növelheted a márkád láthatóságát anélkül, hogy fizetnél a hirdetésekért.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!